آخرین اخبار
خانه / آموزش و پرورش / استخدام های غیر کارشناسی در وزارت آموزش و پرورش دیگر صورت نخواهد گرفت

استخدام های غیر کارشناسی در وزارت آموزش و پرورش دیگر صورت نخواهد گرفت

IMG_0078ابوالقاسم خسروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از حوزه ی برگزاری آزمون سراسری آموزش و پرورش در دانشگاه آزاداسلامی تربت حیدریه بیان داشت: براساس سند تحول آموزش و پرورش و دانشگاه فرهگیان تامین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش از دانش آموختگان دانشگاهی و با مدرک پایه تحصیلی لیسانس صورت می گیرد.

وی گفت: در اولین اقدام در سال جاری تعداد ۵ هزار تن از نیروهای وزرات آموزش و پرورش از طریق آزمون برگزار شده جذب و براساس پیش بینی های بعمل آمده در سال های آتی تا سقف سی هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

خسروی ادامه داد: پذیرفته شدگان آزمون سراسری پس از طی دوره ی یکساله مهارتهای معلمی دانشگاه فرهنگیان در سیستم آموزشی به خدمت گمارده می شوند.

IMG_0044وی تصریح کرد: با برگزاری آزمون سراسری و جذب نیروی مورد نیاز آموزشی از میان دانش آموختگان دانشگاهی استخدام های غیر کارشناسی در وزارت آموزش و پرورش صورت نخواهد گرفت.

وی در خصوص اشتغال دانش آموختگان منطقه تربت حیدریه اظهار داشت: با آغاز عملیات مجتمع فولاد رخ تربت حیدریه که با تایید بانک مرکزی و مشارکت ۵ بانک کشور و موسسه سرمایه گذار چینی صورت می گیرد طی ۲۰ ماه ۳۲۰۰تن به صورت مستقیم و۱۲هزار تن غیر مستقیم نیرو جذب خواهد شد.

سعید میرزاده معاون اداری و مالی دانشگاه آزاداسلامی تربت حیدریه و روابط آزمون سراسری آموزش و پرورش نیز اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های دانشگاه آزاداسلامی در فضاهای فیزیکی و نیروی انسانی متخصص و متعهد حوزه ی برگزاری آزمون برادران به دانشگاه محول گردید.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.