آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / اصلی ترین محور و نقطه متمرکز دشمنان در براندازی نظام ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه است

اصلی ترین محور و نقطه متمرکز دشمنان در براندازی نظام ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه است

a3دبیر ملی جبهه فرهنگی حجاب وعفاف گفت: نقطه متمرکز و اصلی ترین محور براندازی نظام برای دشمنان قسم خورده، ترویج بی حیایی و بی حجابی در کشور است.

به گزارش تابان تربت، حجت الاسلام سید محمد محسن دعائی در همایش حریم آسمانی به روشنی حجاب و عفاف در تربت حیدریه اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران با هزاران سایت و صدها شبکه ماهواره ای به دنبال فروپاشی نظام خانواده و ترویج بی حجابی و بداخلاقی در جامعه دینی ایران اسلامی است.

وی افزود: بر اساس مستندات موجود به اندازه ای که دشمن برای غارت عنصر عفاف و حجاب و تبلور در نحوه پوشش آن سرمایه گذاری می کند در هیچ عنصری چنین سرمایه گذاری نکرده است.

وی طی یک سئوال خطاب به دولت و مجلس و سایر نهادهای فرهنگی اظهار داشت: به چه مجوزی از اصلی ترین محور براندازی نظام غافل هستید؟

دبیر ملی جبهه فرهنگی عفاف و حجاب بیان کرد: سبک زندگی عفیفانه در جمهوری اسلامی ایران نماد حاکمیت دین در کشور است که اگر دشمن بتواند این نماد را بشکند نظام دینی را شکسته است.

وی گفت: موضوع براندازی توسط دشمنان، تخریب ریشه های دینی در جامعه است که خدای نکرده اگرموفق شوند به خودی خود نظام سیاسی و ذائقه مردم تغییر خواهد کرد.

حجت الاسلام دعائی اظهار داشت:چرا در مورد پروژه حجاب و عفاف بین مسوولین کشور وحدت نظر وجود ندارد؟باید کارشناسان برای رفتار عفیفانه مردم برنامه ریزی های مدون فرهنگی داشته باشند.

وی بیان داشت: باید همه آحاد جامعه برای مطالبه حجاب و عفاف و همچنین گسترش فرهنگ عفیفانه در جامعه دینی بسیج شوند.

دبیر ملی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف افزود: همانطور که دشمن با جبهه هماهنگ بدنبال بی عفتی و بی حجابی در جامعه اسلامی است ما هم باید با جبهه ای هماهنگ در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن حضور گسترده و مفید داشته باشیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.