آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / ساماندهی نیروی انسانی از اصلی ترین چالش های آموزش و پرورش است

ساماندهی نیروی انسانی از اصلی ترین چالش های آموزش و پرورش است

a.p نماینده مردم تربیت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت : امیدواریم با تلاشی که در مجموعه وزارت آموزش و پرورش انجام می شود شاهد اتفاقات خوبی در آینده نظام تعلیم و تربیت کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، ابوالقاسم خسروی در گردهمایی مشترک معاونان وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور که ظهر امروز در مشهد آغاز شد اظهار داشت :اجرای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زمانی تحقق می یابد که پایه ریزی اقدامات اجرایی در این بخش را از مدارس و کلاس های درس آغاز نماییم.

وی با عنوان اینکه وزارت آموزش و پرورش با چالش ها و مشکلات اساسی روبروست که یکی از مهمترین آن ها که سامان‌دهی نیروی انسانی است گفت: متاسفانه ما در مجلس در بحث استخدام نیرو‌های وزارت آموزش و پرورش دچار اشتباهاتی شدیم و برای رفع مشکلات باید نگاهمان را همانند نگاه امام خمینی(ره) به آموزش و پرورش که کلید سعادت است تغییر دهیم

خسروی ادامه داد: شاهد شرایط سختی در آموزش و پرورش هستیم که امیدواریم با درایت وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل به اهداف مدنظر دست یابیم .

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوه بومی‌گزینی در جذب نیرو‌های آموزش و پرورش تصریح کرد: قطعا شیوه بومی‌گزینی در رفع مشکلات نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش موثر خواهد بود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.