آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / دانشگاه باشگاه سیاسی نیست و وزیر علوم نباید تفکر تند سیاسی داشته باشد.

دانشگاه باشگاه سیاسی نیست و وزیر علوم نباید تفکر تند سیاسی داشته باشد.

269637_5296-266x300 نماینده مردم شهرستان های  تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مگر قحط الرجال است که فقط افراد خاصی به عنوان مهره های منتخب در وزارت علوم جابه جا می شوند، اظهار کرد: انسانهای بزرگ و دانشمندی همانند شهدای هسته ای در وزارت علوم و در میان دانشگاهیان برای تصدی پست وزارت علوم وجود دارد.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، افزود: وزارت علوم یکی از وزارتخانه های مهم و اساسی در کشور و از عوامل اقتدار و رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم با شعار اعتدال، تدبیر و امید رای اعتماد مردم را کسب کرده است، تصریح کرد: وزارت علوم از جایگاههایی است که باید نماد اعتدال و تدبیر باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دانشگاه را محل آرامش و مکان توسعه علم و دانش در کشور دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه باشگاه سیاسی نیست و وزیر علوم نباید تفکر تند سیاسی داشته باشد.

وی ادامه داد: از ریئس جمهور انتظار میرود چهره ای شاخص، دانشمند و با سابقه روشن مدیریتی در عرصه های مختلف دانشگاهی را برای تصدی وزارت علوم معرفی نماید.

خسروی اضافه کرد: امید است وزیر منتخب علوم فارغ از حاشیه ها و تندروی های سیاسی و با تبعیت از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با ایجاد تعامل مناسب با مجلس شورای اسلامی و مسئولین نظام، آینده روشنی برای این وزارتخانه رقم بزند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.