آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / پاسخ وزیر آموزش پرورش به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان/ برگزاری جلسه مشترک در اواخر مهر ماه

پاسخ وزیر آموزش پرورش به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان/ برگزاری جلسه مشترک در اواخر مهر ماه

13910223000157_PhotoA3عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش در دیدار با اعضای کمیسیون آموزش به سؤالات آنها پاسخ گفت و قرار است در اواخر مهر ماه جلسه مشترکی با حضور وزیر و معاونان وی با اعضای کمیسیون آموزش به مدت دو روز برگزار شود.
ابوالقاسم خسروی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که «چه مسائلی در دیدار اخیر وزیر آموزش و پرورش با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد؟»، اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سؤالات تعدادی از نمایندگان آمده بود.

وی ادامه داد: بیشتر سؤالات ۷ نماینده‌ای که سؤال داشتند، مربوط به انتصابات وی در بعضی از حوزه‌ها و اینکه سیاسی نباشد و بحث کمبود در مدارس مانند کمبود معلم و سرانه مدارس شبانه‌روزی بود که وی پاسخ داد و تعدادی از نمایندگان قانع شدند و عده‌ای قانع نشدند.

خسروی افزود: در جلسه قبلی که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم و بحث کاری بود؛ بنا شد پیگیری‌های مفصلی داشته باشد و در بحث سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز گزارشی تهیه کرده بود.

عضو کمیسیون آموزش یادآور شد: در این جلسه راهکارهایی که آموزش و پرورش باید پیگیری کند، مطرح شد و در مواردی چون  دانشگاه فرهنگیان نمایندگان راهکاری دادند و قرار شد وزیر گزارش مفصلی آماده کند و دو هفته آینده نیز کمیسیون دو روز پشت سر هم با وزیر آموزش و پرورش و معاون وی جلسه داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این جلسه پروژه مهر و بازگشایی مدارس ارزیابی می‌شود و اینکه چقدر موفقیت‌آمیز بود، ضمن اینکه فعالیت‌های آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف فرهنگی، امور مالی به ویژه برای بودجه ۹۴ که نیاز به هماهنگی با آموزش و پرورش است، مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشکلاتی برای  اعتبارات آموزش و پرورش وجود نداشته باشد.

خسروی تصریح کرد: این جلسه در اواخر مهر ماه و با حضور وزیر و معاون و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در دو روز کاری برگزار می‌شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.