آخرین اخبار
خانه / اخبار انتخابات / ۲۲۵میلیارد ریال به ساخت کنارگذر رباط سفید خراسان رضوی اختصاص یافت

۲۲۵میلیارد ریال به ساخت کنارگذر رباط سفید خراسان رضوی اختصاص یافت

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۲۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر هیات دولت به خراسان رضوی برای ساخت کنارگذر رباط سفید در جاده تربت حیدریه – مشهد خبر داد.

‘ابوالقاسم خسروی’ روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزیر راه و شهرسازی در سفر هیات دولت به خراسان رضوی از پروژه در حال ساخت کنار گذر رباط سفید دیدن کرد و دستور پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال را صادر نمود.

وی گفت: طول جاده تربت حیدریه – مشهد حدود ۱۵۰ کیلومتر است که هفت کیلومتر آن در حوزه رباط سفید در کیلومتر ۷۵ این جاده دو طرفه است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: هر سال در این هفت کیلومتر شاهد تصادفات متعدد هستیم که امیدواریم ساخت این کنارگذر هر چه سریعتر به اتمام برسد.

سرپرست این کارگاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: طول جاده در حوزه رباط سفید هفت کیلومتر است که تاکنون ۸۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

‘رضا بختیاری’ افزود: عملیات اجرایی این پروژه از یک سال قبل آغاز شده که در مقطعی نیز به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده بود.

وی ضمن تشکر از تلاش مسوولان ذیربط در تخصیص اعتبار برای کنارگذر رباط سفید، اظهار کرد: امیدواریم با جذب مبلغ تخصیص یافته بتوانیم تا تیر ماه سال آینده این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: این پروژه هم اکنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد مرحله اول آن از طرف مشهد تا قبل از زمستان امسال به بهره برداری می رسد.

شهر رباط سفید در کیلومتر ۷۵ جنوب شهر مشهد واقع است.

جاده تربت حیدریه – مشهد از مسیرهای پر ترافیک کشور محسوب می شود که سالانه میلیون ها مسافر و زائر جنوب کشور از این جاده تردد می کنند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.