آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / رشد ۲۳ درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال ۹۴ کافی نیست

رشد ۲۳ درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال ۹۴ کافی نیست

خسروی‌سهل‌آبادی:
رشد ۲۳ درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال ۹۴ کافی نیست
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با بیان اینکه رشد ۲۳ درصدی بودجه آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۹۴ نمی‌تواند مشکلات این حوزه را رفع کند٬ گفت: دولت باید متناسب با توجه به بحث بهداشت به آموزش کشور نیز توجه کند.
ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬‌ با انتقاد از کاهش سهم آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۹۴ کل کشور٬ گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر بودجه این وزارت خانه تنها کفاف دستمزد و حقوق نیروها را می‌دهد باید برای رفع مشکلات آموزشی کشور بودجه بیشتری برای سال آتی در نظر گرفته شود.

نماینده مردم تربت حیدریه٬ مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه توجه صرف دولت به بحث بهداشت و درمان و بی‌توجهی به سایر حوزه‌ها قابل پذیرش نیست٬ افزود: نباید سهم وزارت‌خانه‌ای که به تربیت نیروی انسانی مشغول است و آینده جوانان را در دست دارد از بودجه کشور کاهش داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تاکید بر اینکه با لحاظ بودجه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش این وزارت‌خانه برای سال آینده وضع خوبی نخواهد داشت٬ افزود: دولت باید بداند که بیشتر بودجه وزارت آموزش تاکنون صرف پرداخت حقوق شده و سایر امور مورد بی‌توجهی واقع شده است.

وی با بیان اینکه دولت باید به سایر امور آموزش و پرورش از جمله نوسازی٬ تجهیز٬ استخدام نیروی جدید و غیره نیز توجه داشته باشد٬ گفت: توجه در حد حرف علاج درد آموزش و پرورش نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد:رشد ۲۳درصدی بودجه آموزش وپرورش درلایحه ۹۴ برای رفع مشکلات مالی این حوزه راهگشا نیست./

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.