آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / همه جهان اسلام در برابر همه نظام سلطه می ایستد اگر عربستان خیانت نکند

همه جهان اسلام در برابر همه نظام سلطه می ایستد اگر عربستان خیانت نکند

IMG_7500 (1631)نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۵۴ کشور و بیش از ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر از مردم جهان مسلمان هستند، گفت: امروز قدرت بزرگ مسلمانان می تواند در برابر نظام سلطه به یک ابرقدرت تبدیل شود اما با خیانت بعضی کشورهای اسلامی مثل عربستان صلابتی که باید باشد وجود ندارد.

ابوالقاسم خسروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، اظهار کرد: با طراحی اندیشمندانه و حکیمانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول که براساس روایات شیعه و اهل سنت میلاد پیامبر بزرگوار اسلام در یکی از این دو روز اتفاق افتاده، هفته وحدت جهان اسلام نامگذاری شده است.

وی با اشاره به آیات ۱۰۳ آل عمران «اوَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ ….» و ۱۰ حجرات « إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَهٌ فَأَصْلِحُوا بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ» اضافه کرد: همه مسلمانان جهان در اصول اساسی دین اسلام باهم وحدت دارند، همه مسلمانان جهان چه شیعه و چه اهل سنت به توحید و یکتاپرستی و به معاد و حیات پس از مرگ و به نبوت و رسالت پیامبر بزرگ اسلام اعتقاد راسخ دارند پس اسلام دین وحدت و دین نجات بشریت در عصر حاضر است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۴ کشور و بیش از ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر از مردم جهان مسلمان هستند، تصریح کرد: این قدرت بزرگ در سازمان ملل جایگاه خودش را ندارد، حق وتو که یک قانون ظالمانه است در اختیار کشورهای غیرمسلمان است و در بین کشورهای اسلامی یک قدرت برتر هسته ای نیست.

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز همه جهان اسلام می تواند در برابر همه نظام سلطه بایستد اما با خیانت بعضی کشورهای اسلامی مثل عربستان صلابتی که باید باشد، نیست.

خسروی خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید به اصول اسلام و قرآن بازگردند و در میدان مبارزه با دشمن واحد که نظام تفکر مادی غرب و نظام سلطه است، همه باهم متحد و یکدل و یکصدا باشند.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.