آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / جشن برخورداری ۱۰۰ درصدی از نعمت راه آسفالته تا پایان سال جاری در مه ولات

جشن برخورداری ۱۰۰ درصدی از نعمت راه آسفالته تا پایان سال جاری در مه ولات

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات از تکمیل و بهره برداری پروژه احداث و آسفالت راه روستایی ظهیر آباد در بخش شادمهر شهرستان مه ولات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره راه و شهرسازی مه ولات، حسین شیرمحمدیان در خصوص روند اجرای این پروژه گفت: از کل مسیر ۸ کیلومتری راه فوق دو قطعه ۲ کیلومتری در سالیان گذشته و ۴ کیلومتر دیگرآن در سالجاری در یک برنامه زمانبندی شده دو ماهه آسفالت شده است.

وی افزود زیرسازی این راه روستایی و آسفالت ۴ کیلومتر اولیه توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان و الباقی آن توسط پیمانکار احداث وآسفالت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با بهره برداری از محور مذکور و راه روستایی در دست احداث گلستان-احمدآباد، برخورداری شهرستان مه ولات از نعمت راه آسفالته روستایی به ۱۰۰ در صد خواهد رسید اظهار امیدواری کرد: جشن برخورداری ۱۰۰ درصدی از نعمت راه آسفالته تا پایان سالجاری در مه ولات باحضور مقامات کشوری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات افزود :از مسیر ۱۱ کیلومتری محور راه روستایی گلستان –احمد آباد در بخش شادمهر، تاکنون دو قطعه ۳ کیلومتری آن با هزینه ای بالغ بر ۶میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرا و الباقی در حال اجرا است.

شیرمحمدیان با اشاره به اینکه احداث راههای روستایی از وظایف ذاتی دولت و موجب برقراری عدالت اجتماعی و تامین توسعه پایدار مناطق روستایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: با همت تمام مسئولین شهرستان بویژه نماینده مردم در مجلس تحقق ۱۰۰ درصدی این موضوع تا پایان سال قطعی خواهد شد .

وی افزود : کوتاه شدن مسیر و صرفه جویی در زمان و سوخت، تسریع در حمل به موقع محصولات کشاورزی و جلو گیری از مهاجرت روستائیان به شهر از دیگر مزایای احداث راههای روستایی است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.