آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / انتخابات حماسی سوریه تکلیف آمریکا و جریان تکفیری را مشخص کرد

انتخابات حماسی سوریه تکلیف آمریکا و جریان تکفیری را مشخص کرد

71365_orig

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا وکشورهائی که مدعی دموکراسی و حقوق بشر هستند باید به انتخابات حماسی و با صلابت سوریه احترام گذاشته و مزدوران و عوامل خود را از این کشور بیرون ببرند.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با پایگاه خبری تابان تربت، اظهار داشت: جنگ سوریه جنگ احزاب شرک و نفاق با جهان اسلام است و همه عوامل استکبار و گروه های تندروی تکفیری با تمام تجهیزات به جنگ با ملت مظلوم سوریه برخاسته اند.
وی به علت انتخاب خود در گروه پارلمانی اعزامی به سوریه اشاره کرد و افزود: در حالی که می توانستم گروههای اروپائی را انتخاب کنم، بخاطر مشکلات جهان اسلام و علاقه ای که به نقش آفرینی که در این موضوع داشتم، گروه دوستی سوریه و لبنان را انتخاب کردم.
عضو هیئت پارلمانی اعزامی به سوریه هدف از این سفر را اینگونه تشریح کرد: کشور سوریه خط مقاومت جهان اسلام علیه جبهه استکبار است و این کشور یکی از کشورهای با اهمیت منطقه است که در کنار لبنان و فلسطین یک موقعیت استراتژیک برای جهان اسلام بوجود آورده است.
این نماینده مجلس گفت: در دیداری که با بشار اسد داشتیم وی به استقامت و پایداری و وحدت جهان اسلام و بیرون کردن افراطیون و جریان تکفیری از منطقه تاکید داشت.
وی بیان داشت: در ادامه این سفر، هیئت پارلمانی با رئیس الوزرا، وزیر امورخارجه،مفتی اعظم سوریه و نماینده محترم بعثه مقام معظم رهبری دیدار و گفتگو داشت که همه بر وحدت جهان اسلام و ایستادگی و مقاومت علیه جبهه استکبار تاکید داشتند.
وی افزود: در زمان برگزاری انتخابات سوریه، هیئت پارلمانی در شهر حلب حضور داشت و از نزدیک شاهد پرتاب خمپاره ها به داخل شهر حلب و مجروح و شهید شدن مردم مظلوم سوریه بود که در همین راستا هیئت پارلمانی با حضور در بیمارستان حلب از مجروحین عیادت کرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اذعان کرد: مردم سوریه با حضور حماسی خود و انتخاب بشار اسد در انتخابات، تکلیف جبهه استکبار را مشخص کردند و با قدرت و صلابت به خروج تکفیری ها و بیگانگان از کشور شان اصرار داشتند.
وی حال و هوای زیارت در حرم حضرت زینب و رقیه(س) را مظلومانه توصیف کرد و افزود: با توجه به جنگ در سوریه با محوریت دمشق و حلب، اکنون زائری در حرم این دو بزرگوار نیست و حدافل زائری هم که در آنجا حضور دارند از مردم دمشق و یا اطراف آن هستند و طبق ارادتی که به حضرت زینب و رقیه (س) دارند با تمام مشکلات و سختی ها به زیارت این بزرگواران می روند
وی به سخن یکی از طلاب سوریه اشاره کرد و بیان داشت: در دیداری که با این طلبه سوری ساکن دمشق داشتیم وی حضرت زینب و رقیه (س) را عامل اصلی عدم فروپاشی شهر دمشق دانست و کشور سوریه را مدیون این دو بزرگوارعنوان کرد.
نماینده مردم تربت حیدریه در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا و کشورهای دروغینی که مدعی دموکراسی و حقوق بشر هستند باید به انتخابات با صلابت و حضور حماسی مردم سوریه احترام گذاشته و با بیرون کردن عوامل و مزدوران خود از سوریه، آرامش و آسایش گذشته را به این کشور برگردانند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.