آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / غیرت دینی و حساسیت به ارزشهای اسلامی باید در مجموعه وزارت ارشاد تقویت شود

غیرت دینی و حساسیت به ارزشهای اسلامی باید در مجموعه وزارت ارشاد تقویت شود

bنماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار و ادعای دولت یازدهم، اعتدال و تدبیر بوده و مردم نیز بر همین اساس توقعی در همه عرصه ها بخصوص فرهنگ،ارزشهای اسلامی و رسانه دارند که مجموعه دولت باید در عمل به آن اهتمام ویزه داشته باشد.

“ابوالقاسم خسروی” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت اظهارکرد: مهمترین عرصه ای که مردم در کشور به آن توجه خاص دارند عرصه فرهنگ و ارزشهای دینی و اسلامی در محیط های دانشگاهی و رسانه است که اهمیت دادن به آن جزء اصول حیاتی و لاینفک مردم ایران می باشد.

وی افزود: روزنامه ها چشم بصیرتی مردم بوده و اعتقادات مردم در آن مطرح می شود و نباید به ارزشهای اسلامی و دینی نگاه سیاسی و مغرضانه داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان اسلام در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هر از چند گاهی به عمق افکار و اندیشه مسلمانان حمله و اهانت می کنند و منتظر واکنش جامعه اسلامی در برابر این اهانت ها هستند.

حسروی گفت: وزارت ارشاد نباید اجازه بدهد تا برخی افکار تند و افراطی دوم خردادی ها در دهه ۷۰، در رسانه ها مطرح شود و به هر گونه اهانت و توهین به مقدسات اسلام واکنش نشان دهد، چرا که مردم نسبت به مقدسات و ارزشهای دینی خود حساس هستند و هیچ عذر و بهانه ای را نخواهند پذیرفت.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس افزود: مردم ایران از این افکار و حرکات به شدت تنفر دارند و احترام به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، عاشورا، انتظار و تفکر مهدویت را جزء اعتقادات اساسی خود می دانند.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه کشور فرانسه که خود را مهد دموکراسی می داند به رهبر جهان اسلام بی احترامی کرده و بر خلاف اصولی که به آن پایبند نیست اقداماتی غیر انسانی انجام می دهد.

خسروی تصریح کرد: جهت گیری گروه مذاکره کننده در مسایل هسته ای باید در راستای اهداف نظام و اسلام باشد هر چند که از این مذاکرات تا کنون هیچ اقدامی مناسبی برای ملت ایران صورت نگرفته است.

این نماینده مجلس گفت: هر اقدامی که بخواهد اصول و ارزشهای اسلامی ایران را چه در داخل و چه در خارج هدف قرار دهد مردم آن را تحمل نخواهند کرد و جواب محکمی به آن خواهند داد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.