آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / کوتاهی در احداث ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مه ولات به هیچ عنوان پذیرفته نیست

کوتاهی در احداث ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مه ولات به هیچ عنوان پذیرفته نیست

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲ هکتار زمین در داخل شهر فیض آباد به دانشگاه پیام نور این شهرستان اهدا شده و بهانه مکان مناسب از بین رفته است، خطاب به رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی گفت: کوتاهی در احداث ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مه ولات به هیچ عنوان پذیرفته نیست و باید اقدام جدی انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات،ابوالقاسم خسروی در جلسه شورای اداری شهرستان مه ولات اظهار کرد: برای ساخت پروژه دانشگاه پیام نور اعتبار دولتی وجود دارد که تا کنون در مورد مکان آن اختلاف نظر وجود داشت اما با اهدای ۲ هکتار زمین در داخل شهر فیض آباد این بهانه از بین رفته و دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی باید در این زمینه اقدام جدی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۴۵ میلیارد ریال اعتبارات انتقال آب شرب به شهر فیض آباد جذب شده و تا کنون بخش زیادی از کار انجام شده است، خاطرنشان کرد: امید است فرماندار شهرستان و مسئولین با جدیت و تلاش و همکاری لازم با پیمانکار شرایطی را فراهم نمایند که در اوایل سال آینده مردم شهر فیض آباد از نعمت آب شرب سالم بهره مند شوند.
این مقام مسئول ضمن تقدیر از زحمات رئیس شبکه بهداشت و درمان مه ولات خطاب به ایشان اظهار کرد: اینکه فرمودید مشهد و تربت حیدریه پاسخگوی شما نیستند، از شما گله دارم؛ همانگونه که همه میدانیم وزیر بهداشت مدیری بسیار پرتلاش و جهادی است و اگر در همین لحظه و همینجا با ایشان تماس بگیرید خود ایشان شخصا پاسخ می دهند.
وی با اشاره به اینکه مدیران کل استان فرض میکنند مدیران کل مشهدند و برای سایر شهرستانهای استان جایگاهی قائل نیستند، تصریح کرد: مسئولان ادارات هر خواسته ای فراتر از محدوده شهرستان دارند به صورت مکتوب به اینجانب ارسال نمایند و بدانند که در اسرع وقت به وزیر و مدیران کل انتقال داده و پاسخ می دهم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند” … در عالم سیاست هیچ دغدغه ای ندارم … از لحاظ حرکت اقتصادی جامعه، هیچ نگرانی ندارم. ..اما در عرصه ی فرهنگ بنده به معنای واقعی کلمه احساس نگرانی می کنم.این دغدغه از آن دغدغه هایی است که آدمی به خاطر آن گاهی ممکن است نصف شب هم از خواب بیدار شود و به درگاه پروردگار تضرع کند، من چنین دغدغه ای دارم.” اظهار کرد: دشمنی را که در جنگ راندیم اکنون از بام خانه های ما وارد شده است.

وی با بیان اینکه براساس پژوهشهای علمی یکی از بحرانهای جهان امروز تفاوت فضای خیالی و مجازی با فضای واقعی زندگی است، تصریح کرد: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید؛ در حالی که در خانه نشسته ایم می توانیم یک پیام مثبت و حرف خوب را به هزاران نفر برسانیم ولی اعتیاد به آن خطرناکتر از اعتیاد به مواد مخدر است.
نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا با اسلام ساختگی عربستان، اسلام ترکیه و اسلام وهابیت و داعشی ها مشکلی ندارد و این اسلام های ساختگی تنها برای این هدف طراحی شده اند که اسلامی را که امام خمینی (ره) معرفی کرد به دنیا شناسانده نشود.

وی در پایان از برگزاری جلسه شورای اداری در خارج از وقت اداری تمجید کرد و این اقدام را مصداق مدیریت جهادی و ایثار دانست.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.