آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / دومین روز از رزمایش گردانهای بیت المقدس بسیجیان مه ولات برگزار شد

دومین روز از رزمایش گردانهای بیت المقدس بسیجیان مه ولات برگزار شد

دومین روز از رزمایش گردانهای بیت المقدس در شهرستان مه ولات با حضور نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، و جمعی از مسئولین و با اجرای برنامه های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در این مراسم اظهار کرد: رزمایش بیت المقدس از ساعت ۷:۳۰ صبح روز گذشته آغاز شده و به مدت ۳۶ ساعت ادامه داشت و ۴۱۰ نفر از بسیجیان بخش شادمهر و مرکزی شهرستان حضور داشتند.

سرهنگ محمدحسن مکاری مقدم هدف از برگزاری رزمایش را افزایش توان رزمی، ارتقای مهارت گردانها و افزایش آمادگی نیروها عنوان و اضافه کرد: برگزاری کلاس های عقیدتی، معرفتی، حفاظتی و بصیرتی، عملیات دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات، مقابله با ناآرامی ها و اغتشاشات و پدافند غیرعامل از برنامه های اجرا شده در این دو روز بود.

نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در قدر و منزلت بسیجی همین بس که امام خمنی (ره) می فرماید”من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام”.

ابوالقاسم خسروی با بیان خاطراتی از شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: شما بسیجیان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تحت امر فرماندهانتان که پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند، همواره در راستای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام گام برمی‌دارید.

وی افزود: بسیجی بودن افتخاری بزرگ است و وجود تفکر بسیجی تضمین کننده امنیت و آرامش و اقتدار کشور است و وظیفه بسیج دفاع از آرمان‌های انقلاب، خون شهدا و حرکت در خط ولایت فقیه است.

فرماندار مه ولات با بیان اینکه برگزاری این رزمایش ها و مانورهای نظامی در افزایش توان رزمی و دفاعی رزمندگان اسلام حائز اهمیت است، گفت: دکترین نظامی ما برمبنای دفاع است و بنابراین نیروهای نظامی باید برای دفاع از جای جای میهن اسلامی همواره آماده باشند.

مسعود رنجبر فعالیت بسیج را در سه حوزه جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و جنگ نرم دانست و افزود: جنگ سخت در دوران ۸ سال دفاع مقدس اتفاق افتاد، جنگ نیمه سخت مقابله با توطئه های داخلی منافقین است و امروز تمرکز فعالیت بسیج در جنگ نرم است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره در هه عرصه های سازندگی، فرهنگی، علمی و در هر عرصه ای که به استقلال نظام جمهوری اسلامی مربوط می شود، فعالیت گسترده و چشمگیر داشته اند.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.