آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / قدردانی نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه از خدمات رسانی راه و شهرسازی خراسان رضوی

قدردانی نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه از خدمات رسانی راه و شهرسازی خراسان رضوی

dddddddddنماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی از مدیران و کارکنان راه و شهرسازی خراسان رضوی به منظور اجرای پروژه های متعدد و خدمات رسانی به مردم، با ارسال لوح تقدیری تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، دکتر ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی از تعامل ارزنده و تلاش های خالصانه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و مجموعه کارکنان راه و شهرسازی در جهت حفظ، ایمن سازی و نگهداری راه های ارتباطی و از اطلاع رسانی بموقع و اقدامات موثر راه و شهرسازی در ایام نوروز به ویژه تکمیل و افتتاح مرکز بهداشتی دوغ آباد و احداث و بهره برداری از قسمتی از راه روستای دوغ آباد که با کمک خیرین ساخته شده است، قدردانی به عمل آورد.

در بخشی از لوح تقدیر ارسالی آمده است:

بی شک تلاش جهادی همکاران شما، طاقت فرسا و مجددانه بوده و ماجور درگاه خداوند و موجب خوشحالی مردم عزیز این دیار خواهد بود.

به مصداق حدیث شریف (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) برخود لازم می دانم از مساعدت جنابعالی و تلاش و همت همکارانتان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون شما را در راه خدمت به مردم عزیز از درگاه ایزد متعال مسئلت نمایم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.