آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / داعش مولود نامبارک و زاییده تهاجم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است

داعش مولود نامبارک و زاییده تهاجم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است

داعش مولود نامبارک و زاییده تهاجم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است

نماینده مردم تربت حیدریه با بیان اینکه داعش مولود نامبارک و زاییده تهاجم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است، گفت: گروه‌های تروریستی که در آدمکشی روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند.

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: گروه تروریستی داعش مولود نامبارک و زاییده تهاجم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس به عراق و افغانستان است. از طرف دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی امروز به پایان خط رسیده و در آستانه فروپاشی هستند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس نهم ادامه داد: دوری از معنویت و ارزش‌های الهی و غرق شدن در مادی‌گرایی و شهوات انسانی،‌ بحران زیادی را برای بشریت ایجاد کرده است. بحران مواد مخدر، محیط‌زیست، فقر و گرسنگی، مسابقه تسلیحاتی، کشتار ۱۷۵ میلیون انسان بیگناه در طی ۸۰ سال اخیر، فساد جنسی، فروپاشی اخلاق و خانواده‌ها همگی حاصل از اندیشه مادی غرب است.

 وی افزود: گروه‌های تروریستی که در آدمکشی روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند، بخشی از پرونده سیاه شیطانی عالم هستند، اما امید است با فروپاشی کاخ‌های ظلم و ستم دنیا زر و تزویر عالم، به زودی شاهد نابودی فرعونیان و نمرودیان باشیم. از طرف دیگر سنت اسلامی بر این است که وحدت و همدلی و تاکید بر اصول و ارزش‌های الهی رمز پیروزی است و تفرقه باعث ذلت و شکست خواهد شد./

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.