آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / درس بزرگ شهدای غواص ایستادگی و استقامت است

درس بزرگ شهدای غواص ایستادگی و استقامت است

????? ??? ???? ????? ???? ?? ?????نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا در طول ۸ سال جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند اما وجبی از خاک کشور را تسلیم بیگانگان نکردند و امروز که کشور در اوج اقتدار و عظمت است، مسئولیت ما این است که در مقابل زورگویی های نظام سلطه و زیاده خواهی کشورهای ۱+۵ ذره ای کوتاه نیاییم و همانند شهدا با صبر و استقامت از عزت کشور دفاع کنیم.
ابوالقاسم خسروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسیمای مه ولات، اظهار کرد: حضور شهدای عزیز غواص که مظلومانه و با دستان بسته به شهادت رسیدند در ایام پایانی ماه شعبان و در آستانه ماه رمضان، ماه ضیافت و مهمانی الهی، یک تذکر معنوی بود به همه مسئولین در دولت و مجلس و همه کسانی که ممکن است غافل شده باشند از ایثار، فداکاری، شهامت و شجاعت بزرگ مردانی که در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی از عزت و اقتدار ایران دفاع کردند و شهید شدند.
وی افزود: حضور شهدای مظلوم غواص در کشور باران رحمت و نسیم روح افزایی بود که باعث شد یادمان بیاید که همه آبرو، عزت، اقتدار و عظمت امروز کشور مدیون فداکاری و ایثار شهدای عزیز است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیام رهبر معظم انقلاب در پی تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا با حضور حماسی مردم تهران که به نیابت از همه ملت ایران آمده بودند، اشاره به این مطلب دارد که همه ما نیاز داشتیم که در آستانه ماه مبارک رمضان بار دیگر با تفکر ایثار و شهادت هم عهد و هم میثاق شویم.
وی خاظرنشان کرد: نکته دیگری که از پیام مقام عظمای ولایت برداشت می شود اینست که دستاوردهای هسته ای که حاصل تلاش و مجاهدت دانشمندان و شهدای هسته ای است باید حفظ شود و امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز با رای صددرصد نمایندگان مردم، دولت ملزم شد که در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه بایستد و ذره ای عقب نشینی نکند.
نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا در طول ۸ سال جمگ تحمیلی از جان خود گذشتند اما وجبی از خاک کشور را تسلیم بیگانگان نکردند و امروز که کشور در اوج اقتدار و عظمت است، مسئولیت ما این است که در مقابل زورگویی های نظام سلطه و زیاده خواهی کشورهای ۱+۵ ذره ای کوتاه نیاییم و همانند شهدا با صبر و استقامت از عزت کشور دفاع کنیم.
خسروی اضافه کرد: طبق تاکید رهبر عزیز انقلاب بر نرمش قهرمانانه، درصورتی که مذاکرات هسته ای در چارچوب قوانین بین المللی به پیش رود و مذاکره کنندگان بتوانند با اقتدار حقانیت کشور را در دنیا به اثبات برسانند و تحریم های ظالمانه و غیرانسانی قدرت های مادی را بشکنند، یک پیروزی به حساب می آید.
انتهای پیام/

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.