آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / مصوبه مجلس شورای اسلامی پاسخ به زیاده خواهی غربی ها بود

مصوبه مجلس شورای اسلامی پاسخ به زیاده خواهی غربی ها بود

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح « الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای» افزود: این طرح در راستای حفظ خطوط قرمز نظام و عزت و استقلال کشور و پاسخ به زیاده خواهی غربی ها به تصویب نمایندگان ملت رسیده است.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با تابان تربت، افزود: طرح الزام آور دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای در راستای پشتیبانی از تیم مذاکره کننده و جلوگیری از هر گونه زیاده خوهای غربی ها در توافق احتمالی با اکثریت آرا به تصویب رسیده و برای تبدیل شدن به قانون نیازمند تائیدیه شورای نگهبان می باشد.

وی در خصوص مخالفت دولت بر تصویب این طرح بیان داشت: دولت با این طرح مخالف بود و انصاری نماینده پارلمانی دولت با حضور در جایگاه هیئت رئیسه این مخالفت را نیز اعلام کرد، اما تصویب این طرح به حفظ عزت ملی و دسیتاوردهای هسته ای کشور بر می گردد و دولت هم باید با این طرح همسو حرکت کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حفظ دستاوردهای هسته ای کشور برابر با عزت ملی و خون شهدائی است که در این راه با تمام توان تلاش کردند تا این علم بومی شود و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شوای اسلامی تاکید کرد: تمام تلاش نمایندگان ملت در تصویب این طرح کمک به دولت و تیم مذاکره کننده بود تا ضمن حفظ خطوط قرمز نظام، جواب قاطعی به زیاده خواهی و گستاخی ها اخیر جبهه استکبار داده شده باشد.

خسروی یادآور شد: تمام تلاش غربی در برچیده شدن انرژی هسته ای کشور صورت می گیرد اما تیم مذاکره کننده کشورمان با پشتیبانی رهبری نظام و ملت به دنبال احقاق حقوق مسلم کشور می باشد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.