آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / تجلیل از دونده طلایی در تربت حیدریه

تجلیل از دونده طلایی در تربت حیدریه

1جمعه شب گذشته سالن شهدای ۹ دی تربت حیدریه حال و هوای دیگری داشت. درمراسمی‌باحضور امام جمعه ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار،جمعی از مسئولین و علاقمندان به ورزش با تشویق های فراوان از دونده طلایی تربت حیدریه(حسن تفتیان) تجلیل شد. 

طی مراسمی از حسن تفتیان قهرمان وستاره مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا(تایلند) که در گرفتن مدال طلا هتریک کرد و مربی وی احمد رمضانزاده تجلیل شد.

سید حمیدرضا امینی در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک افتخار آفرینی حسن تفتیان به پتانسیل بالای شهرستان درحوزه ورزش قهرمانی اشاره کرد واظهار داشت: اداره ورزش و جوانان همواره حمایت از قهرمانان ورزشی را دردستورکارداشته وتوجه ویژه ای به این حوزه دارد.

وی با ارزشمند برشمردن عنوان قهرمانی حسن تفتیان و مسابقات پیش روی وی در سال جاری جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ تأکید کرد: مداومت این قهرمانی ها و تحقق این امرتنها در گرو حمایت مسئولین بویژه مسئولین استانی است.

امام جمعه و نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی جداگانه کسب عنوان قهرمانی حسن تفتیان را تبریک گفته و وجود چنین افرادی در شهرستان راسرمایه ای بسیار ارزشمند برشمردند.

در پایان این مراسم از حسن تفتیان و مربی وی احمد رمضانزاده با اهدای هدایایی تجلیل شد.

حسن تفتیان طی روزهای اول،چهارم و هشتم تیرماه در جریان سه مرحله مسابقات جایزه بزرگ اسیا که در کشور تایلند برگزار گردید موفق شد به عنوان ستاره این دوره از مسابقات در هر سه مرحله سه مدال طلای دوی ۱۰۰ متر را ازآن خودکند.

تفتیان پس از بازگشت ازمسابقات عنوان کرد هر سه مدال خود را به استان قدس رضوی اهدا مینماید.

در این مراسم امام جمعه، نماینده مجلس، معاون استاندار وفرماندار شهرستان،اعضای شورای اسلامی شهر،مسئولین ادارات و هیأتهای ورزشی و جمع کثیری از ورزشکاران وشهروندان در سالن ورزشی شهدای نهم دی شهرستان حضور داشتند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.