آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / تمام ادعاهای آمریکا درخصوص حمایت ازکشور عراق در برابر داعش دروغ است

تمام ادعاهای آمریکا درخصوص حمایت ازکشور عراق در برابر داعش دروغ است

تربت حیدریه – ایرنا – نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام ادعاهای آمریکا در خصوص حمایت از کشور عراق در برابر گروه تروریستی داعش دروغ بزرگی است.

 81122287-5624213طططط

ˈابوالقاسم خسرویˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریست حمله به افغانستان و عراق داشتند که ثمره آن تشکیل گروه های تروریستی بود.

وی با اشاره به اینکه تروریست مولود نا مبارک و زاییده تهاجم آمریکا در خاورمیانه است، گفت: قبل از تهاجم آمریکایی ها به دو کشور همسایه ایران خطری به نام تروریست در خاورمیانه نبود که متاسفانه بعد از آن اظهار وجود پیدا کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: گروه های تروریستی در خاورمیانه در اتاقهای فکر رژیم صهیونیستی و آمریکا شکل گرفته زیرا در منطقه بیداری اسلامی شکل گرفته بود.

خسروی با انتقاد از برخی کشورهای عربی حامی مالی تروریست در منطقه، افزود: برخی کشورهایی که خودشان را اسلامی می دانند از گروه داعش حمایت مالی می کنند که نمی دانند روزی این گروه بلای جانشان می شوند.

وی بیان کرد: خوشبختانه مردم مسلمان دنیا به خوبی گروه تروریستی داعش را شناختند زیرا شیعه و سنی بی رحمانه توسط آنان کشته شده و می شوند.

وی با اشاره به سفر هیات اعزامی پارلمانی ایران به کشور سوریه، گفت: حضور گسترده و پر شور مردم سوریه در انتخابات ریاست جمهوری که بیشتر آنان سنی مذهب هستند و حمایت ۸۸درصدی از بشار اسد نشان می دهد مردم سوریه از گروه تروریستی داعش نفرت دارند.

نماینده مردم تربت حیدریه با اشاره به هدف اصلی نا امن کردن منطقه توسط تروریست ها، گفت: مهمترین عاملی که باعث شد گروه تروریستی داعش شکل بگیرد شکست های رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله لبنان بوده است.

وی ادامه داد: پس از شکست اسراییل در برابر حزب الله لبنان ،آمریکا و رژیم صهیونیستی گروه تروریستی داعش را به وجود آوردند تا بتوانند کشور سوریه را که محور مقاومت در منطقه است را شکست داده و به اهداف شان برسند.

او بیان کرد: هوشیاری مسلمانان شیعه، سنی و حتی مسیحی ها باعث شد تا آمریکا و رژیم صهیونیستی نتوانند به اهداف خود در منطقه دست پیدا کند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: مسلمانان به خوبی دریافته اند که گروه تروریستی داعش هیچ گاه خطری برای اسراییل جنایتکار ندارد.

خسروی افزود: آمریکا و متحدانش، مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی می باشند و به پایان خط رسیده و در آستانه فروپاشی هستند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.