آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / اظهارات میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش مجلس قانع کننده بود

اظهارات میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش مجلس قانع کننده بود

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با تسنیم:

139206121231336251093183

اظهارات میرزاده رئیس دانشگاه آزاد  در کمیسیون آموزش مجلس قانع کننده بود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش از پاسخ‌های رئیس دانشگاه آزاد قانع شدند و افزایش بودجه فرهنگی نشان از تحکیم عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها را دارد.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: موضوع بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد به حراست واحدها در خبرها و رسانه‌ها مسائلی بوجود آورد و بر همین اساس ما در  کمیسیون آموزش مجلس رئیس دانشگاه آزاد آقای میرزاده را دعوت کردیم تا در قبال مسائل پیش آمده پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: آقای میرزاده دلیل ارجاع بخشنامه را، پایه ریزی شیوه‌های فرهنگی ریشه دار دانست و مدعی شد که نیروهای انتظامی و حراست دانشگاه‌ها به دلیل میزان آموزش و سطح تحصیلات توانایی اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر را ندارند و همین امر سبب برخورد سلیقه‌ای شده است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که صحبت‌های آقای میرزاده تا حدودی قانع کننده بود، بیان کرد: آقای میرزاده دلیل دیگر ارجاع این بخشنامه را جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای دانست و بنابراین نیروهای آموزش دیده در سطح دانشگاه‌ها، امر به معروف و نهی از منکر را پیگیری می‌کنند.

خسروی افزود: به طور کلی پاسخ ایشان این بود که کار فرهنگی را برای گسترش عفاف و حجاب جایگزین برخوردهای سلیقه‌ای کنیم و به همین منظور بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد را تا ده برابر افزایش دادیم.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان در بخش‌هایی به آقای میرزاده تذکراتی دادند، تصریح کرد: کمیسیون آموزش از پاسخ‌های رئیس دانشگاه آزاد قانع شدند و افزایش بودجه فرهنگی نشان از تحکیم عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها دارد.

رئیس کمیسیون آموزش با اشاره به استیضاح وزیر علوم گفت: استیضاح وزیر علوم دیروز باید اعلام وصول می‌شد اما هیئت رئیسه در نظر دارد با برگزاری جلسه بین وزیر و نمایندگان استیضاح کننده، اختلافات را برطرف کند به‌هر حال فردا در جلسه علنی اعلام وصول استیضاح وزیر علوم مشخص می‌شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.