آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / فضای علمی و تحقیقات کشور نباید جولانگاه مسایل سیاسی و احزاب تندروی سیاسی باشد

فضای علمی و تحقیقات کشور نباید جولانگاه مسایل سیاسی و احزاب تندروی سیاسی باشد

111666554488نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان مجلس معتقدند، مهمترین جایگاهی که شعار اعتدال دولت در آن نمود پیدا می کند وزارت علوم است و بر همین اساس فضای علمی و تحقیقات کشور نباید جولانگاه مسایل سیاسی واحزاب تندروی سیاسی باشد.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با پایگاه خبری تابان تربت اظهار داشت: دانشگاه ها شعبه ای از احزاب سیاسی کشور نیستند و این عمل با شعار اعتدال دولت تدبیر و امید هم خوانی ندارد.

وی افزود: نمایندگانی که وزیر علوم را استیضاح کردند به وی یک فرصت یک ماهه دادند تا شاید در رفتار و عزل و نصب هایش در وزارت علوم تجدید نظر کند که در یک مقایسه کاملاً ساده متوجه می شویم که این چنین اتفاقی نیفتاده و اشکالاتی برآن نیز وارد است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر وزیر علوم نتواند نمایندگان مجلس را در جلسه آینده قانع کند باید با وزارت خداحافظی کرده و رییس جمهور نیز در فکر یک وزیر دیگر برای کابینه خود باشد.

این نماینده مجلس بیان کرد: در صورت عدم رای اعتماد نمایندگان مردم به فرجی دانا در جلسه روز چهارشنبه مجلس ، وزیر علوم آینده باید فردی معتدل و کاملاٌ در چارچوب ارزشهای نظام و انقلاب حرکت کند و از هر گونه مسایل حاشیه ای و تند سیاسی پرهیز نماید، تا نمایندگان ملت به وی رای کامل بدهند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.