آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / پنج طرح آموزشی در تربت حیدریه بهره برداری شد

پنج طرح آموزشی در تربت حیدریه بهره برداری شد

تربت حیدریه – ایرنا – همزمان با پنجمین روز هفته دولت پنج طرح آموزش و پرورش روز پنجشنبه طی مراسمی در بخش بایگ با حضور فرماندار این شهرستان بهره برداری شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی و تربیتی بخش بایگ گفت: پنج طرح آموزشی با هزینه هفت میلیارد و ۸۰ میلیون ریال بطور همزمان به بهره برداری رسید.

ˈسعید نیروییˈ افزود: آموزشگاه ۱۲ کلاسه سپهبد قره نی، آموزشگاه استثنایی پنج کلاسه صبا و کانون فرهنگی وتربیتی شهدای بایگ در بخش بایگ، نمازخانه آموزشگاه فداییان اسلام در روستای آبرود و نمازخانه آموزشگاه شهید عبدالله زاده در روستای آغویه این شهرستان پنج پروژه ای است که بهره برداری شد.

وی اظهار داشت: آموزش وپرورش شهرستان تربت حیدریه با ۲۲۴ آموزشگاه دولتی در قالب ۱۳۴۱ کلاس درس با حدود ۳۰ هزار دانش آموز یکی از گسترده ترین مناطق استان به شمار می رود.

او ادامه داد: به دلیل کمبود کلاس درس و فضاهای آموزشی ۳۳ مدرسه در دونوبت صبح و عصر فعالیت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: در جهت افزایش فضای آموزشی دولت به تنهایی نمی تواند برای رفع این معضل کاری انجام دهد لذا نیاز است خیرین در این راستا احساس مسوولیت کرده و با ساخت مدرسه در رفع این معضل به آموزش و پرورش کمک کنند.

مرکز شهرستان ۲۱۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۴۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.