آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / ۶۰ فیلم منتخب جشنواره عمار در تربت حیدریه اکران می شود

۶۰ فیلم منتخب جشنواره عمار در تربت حیدریه اکران می شود

بیرجشنواره مردمی فیلم عمار در تربت حیدریه گفت: ۶۰ فیلم برگزیده جشنواره عمار در ۱۵ نقطه از شهرستان تربت حیدریه تا پایان هفته جاری اکران می شود.
حجت الاسلام مرتضی محمدپور اظهار کرد: هدف از برگزاری فیلم های جشنواره عمار ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در قالب هنر هزاره سوم در حوزه رسانه و ترویج ادبیات مقاومت ، فرهنگ عمومی فیلم و سینما و رشد و شکوفائی استعدادهای جدید در نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این جشنواره برای سومین سال متوالی در شهرستان اجرا می شود که مراسم افتتاحییه آن شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع برگزار شد.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در تربت حیدریه اذعان کرد: فیلمهای منتخب از شب گذشته و بعد از نماز مغرب و عشاء در مناطق مختلف شهرستان از جمله: مسجدجامع، مسجد الزهرا(س) و امام خمینی(ره) درشهرک ولیعصر(عج)، مسجد امام حسین(ع) قره نی، امام رضا(ع) کوی شهید چمران و هیئت رزمندگان اسلام در حال اکران است.

وی گفت: چندین فیلم منتخب و به تناسب در برخی از دانشگاهها و خوابگاههای دانشجویان به نمایش گذاشته خواهد شد و همچنین اکران ویژه در تاریخهای ۱۵ و ۱۶ دیماه در محل هیئت رزمندگان اسلام خواهد بود.

حجت الاسلام محمدپور تصریح کرد: به دلیل همزمانی پخش فیلمهای عمار با ایام امتحانات، مقرر شده تا برخی از فیلمهای منتخب جشنواره پس از زمان امتحانات در بهمن ماه در مدارس پخش شود.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در تربت حیدریه اظهار داشت: مراسم اختتامیه با حضور حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بقعه متبرکه بی بی حسنیه روز چهارشنبه ۱۷ دیماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.