آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / یادداشتی از دکتر خسروی سهل آبادی عضوهیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به کشور سوریه

یادداشتی از دکتر خسروی سهل آبادی عضوهیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به کشور سوریه

deteail_1629

پیروزی های مردم سوریه در عرصه های مقاومت و جهاد سیاسی »

تقابل حق و باطل ، نور و ظلمت ، عدالت و ظلم ، خیر و شر، پیوسته در تاریخ بشر وجود داشته و خواهد داشت.

سنت ثابت الهی است که سرانجام بندگان صالح خداوند حاکمان و وارثان زمین خواهند بود. در حکمت الهی اصالت در هستی با حق و عدالت و خیر و کمال و زیبایی ها است . و در مقابل ظلم ، بی عدالتی ، شرارت و زشتی ها محکوم به نابودی و است. کفار و مشرکین و منافقین در طول تاریخ بشر بر علیه اهل حق و عدالت و ارزشهای انسانی با تحریک و وسوسه شیاطین از هر مکر و حیله ای استفاده کرده اند.

تفکر مادی گرای حاکم بر غرب امروز بحرانهای بزرگی برای بشر ایجاد کرده است، بحران مواد مخدر، مسابقه بی امان تسلیحاتی و بمب های هسته ای ، بحران محیط زیست، قتل و غارت و جنگ طلبی به طوری که ۱۷۵ میلیون انسان در طول یکصد سال اخیر به دست این جنایتکاران در کشورهای جهان جان خود را ازدست داده اند. بحران ابتذال و فروپاشی اخلاق و خانواده که با ماهواره های خانمان سوز طراحی شده است … بخشی از پرونده سیاه عملکرد تفکرهای صهیونیست ها و تفکر سوکولاریسم حاکم بر غرب است.

مردم مظلوم و مسلمان سوریه حدود ۳ سال است بخاطر ظلم ، بی عدالتی ، تعدی ، عوامل کفر و شرک و نفاق مورد بی رحمی و تجاوز قرار گرفته اند.

عوامل مزدور و جیره خوار و تکفیری های خبیث و بی رحمی که در طول این سه سال با استفاده از همه امکانات زر ، زور و تزویر تصمیم داشتند خط مقدم مقاومت در برابر اسرائیل غاصب را بشکنند. خوی و خصلت حیوانی و شیطانی آنها باعث شد که به مردم بی گناه وزنان و مردان و حتی کوکان رحم نکنند. صحنه های دلخراش قصاوت این شیطان صفتان روی هیتلر و چنگیز و خونخواران تاریخ را سفید کرد.

در این صحنه نبرد سخت و جنگ احزاب کفر و شرک بر علیه سوریه مردم مظلوم و مسلمان این کشور که پاره تن جهان اسلام هستند با استمداد از نصرت و امداد الهی مقاومت کردند و از آنجا که مقاومت در راه خدا و استقامت و پایداری در راه حق باعث پیروزی است. به فضل الهی هر روز شرایط به نفع مردم عزیز سوریه در حال تغییر و تحول است.

پیروزی های مردم سوریه را در سه عرصه می توان خلاصه کرد:

  1. درعرصه مقاومت در برابر تعدی و تجاوز عوامل مزدور و بی رحم صهیونیست و مهره های کفر و شرک و نفاق با کمترین امکانات در سایه صبر و بصیرت پیروزی های این مرم کم نظیر بوده است. در حالی که تصور طراحان این بحران بزرگ این بود که با امکانات و تجهیزات نظام سلطه و تکفیری ها کشور سوریه در کمتر از ۶ ماه شکست خواهد خورد ، آرزویی که باید دشمنان اسلام به گور ببرند.
  2. پیروزی مردم عزیز سوریه در عرصه بصیرت و شناخت عوامل افراطی و تکفیری که به نام اسلام تفکرات خطرناک تر از خوارج تاریخ اسلام را دارند میلیارد ها دلار تبلیغات برای معرفی چهره واقعی این گروه های خطرناک و افراطی نمی توانست ماهیت آنها را به مردم مسلمان و آزادگان عالم معرفی کند.

امروز همه علما و اندیشمندان دانشگاهیان به وضوح به ماهیت این تفکر خطرناک که به نام دین تیشه به اصل و ریشه اسلام می زند پی برده اند وهمه مردم سوریه اعم از شیعه و سنی وسایر مذاهب حتی مسیحیان از این افراد تنفر و انزجار دارند و این یک پیروزی بزرگ است.

  1. پیروزی مهم و حیاتی و بسیار تاثیر گذار دیگر مردم سوریه در عرصه جهاد سیاسی و برگزاری انتخابات با شکوه و حماسی ریاست جمهوری این کشور با شرکت حدود ۷۵ درصد مردم و رای ۸۴ درصدی به آقای دکتر بشار اسد می باشد.

رئیس جمهور آمریکا و صهیونیست ها وقتی از رسیدن به اهداف نظام سلطه در کشور سوریه ناامید شده بودند در یک اقدام عجیب و در نهایت ضعف و زبونی مدعی شدند که ما حاضر هستیم تا ۲ سال دیگر بشار اسد در قدرت بماند ولی انتخابات برگزار نشود. با تدبیر و برنامه ریزی حکیمانه مرم سوریه باعث شد این حادثه بزرگ در اوج عزت و اقتدار برگزار شد. تهدیدات و گلوله های توپ و خمپاره و انفجارات دشمنان نتوانست در عزم و اراده این مردم مومن تاثیرداشته باشد. روز برگزاری انتخابات به لطف خداوند توفیق یافتیم در شهر حلب حضور داشته باشیم. حدود ۱۰ حوزه انتخابیه را به اتفاق نمایندگان عزیز مجلس شوری اسلامی و هیات اعزامی به شهر حلب بازدید داشتیم ، صدای انفجارات و گلوله های خمپاره دشمنان درگوشه و کنار شهر شنیده می شد. اما مردم عزیز این شهر تمام مردان و زنان غیرتمند در صفهای طولانی با شور و نشاط در انتخابات رئیس جمهور کشورشان شرکت داشتند. در این روز حدود ۵۷ نفر از مردم بی گناه در اثر خمپاره های مزدوران کفر و شرک مجروح و ۷ نفر شهید شدند اما این حوادث ذره ای در عزم و اراده و حضور مردم تاثیری نداشت. آنچه در شهر حلب مشاهده می کردم شباهت استقامت این مردم عزیز با استقامت مردم شهرهای خرمشهر و آبادان در دوران دفاع مقدس بود.

امید است پیروزی های مختلف مردم سوریه در عرصه های مختلف تداوم داشته باشد و به امید روزی که ۵۷ کشور مسلمان دنیا در برابر کفر و شرک و نفاق یکدل و یکصدا متحد باشند و با اتحاد و وحدت و مجاهدت اهل حق زمینه ظهور عدالت و مصلح کل انشاءالله فراهم شود.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی

نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.