آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / خیرین سلامت بیش از ۳ میلیارد ریال برای سلامت مردم مه ولات کمک کردند

خیرین سلامت بیش از ۳ میلیارد ریال برای سلامت مردم مه ولات کمک کردند

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مه ولات گفت: از ابتدای تاسیس این مجمع در شهرستان مه ولات تا کنون مبلغ ۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال از سوی خیرین کمک شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، حجت الاسلام و المسلمین سید جابر هاشمی در همایش خیرین سلامت شهرستان مه ولات با بیان اینکه خداوند متعال در آیات زیادی مومنان را به امور خیر دعوت کرده است و با اشاره به آیه ۶۱ مومنون «أُوْلَئِکَ یُسَارِعُونَ فِی الْخَیْرَاتِ وَهُمْ لَهَا سَابِقُونَ» اظهار کرد: فرصت خدمت به مردم را خداوند برای خیران ایجاد کرده است در حالی که برای بسیاری دیگر از افراد این فرصت ایجاد نشده است.
وی با بیان اینکه همه ما در برابر نعمت هایی که خداوند به ما اعطا کرده است مسئولیت داریم، افزود: منطقه مه ولات از مناطق برخوردار است و اگر ثروتمندان و مرفهین بخشی از اموالشان را در امور خیر و عام المنفعه صرف نکنند، خیانت کرده اند.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در ادامه در رابطه با گزارش عملکرد مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: در حدود ۱ سالی که از تاسیس این مجمع در شهرستان مه ولات میگذرد، مبلغ ۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال از سوی خیرین کمک شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مه ولات ادامه داد: راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان شهر فیض آباد با هزینه ۲میلیارد ریال توسط حاج محمود محمدزاده، خرید دستگاه سونوگرافی و تجهیزات توسط حاج حسنعلی آخوندی با هزینه ۱ میلیارد ریال، تامین قطعه دستگاه رادیولوژی توسط خانواده مرحوم بزمی با هزینه ۳۵۰ میلیون ریال، خرید دستگاه نوار قلب با هزینه ۱۱۰ میلیون ریال، اهدای یک قطعه زمین ۱۵۰ متری توسط علی عباسی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال و ۲۲۰ میلیون ریال کمک های نقدی بخشی از کمکهای خیرین به این مجمع در طول ۱ سال بوده است.
وی اضافه کرد: راه اندازی کلینیک تخصصی و اهدای ساختمانهایی جهت پانسیون پزشکان متخصص در شهر فیض آباد توسط رضا خوش سیرت، ناصح و امانتی بخشی دیگر از کمک های خیرین شهرستان مه ولات است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتقادمان در مجمع خیرین سلامت اینست که یک بیمار در شهرستان مه ولات تنها دردش، باید درد بیماری باشد و هیچ بیمار نیازمندی نباید بخاطر بی پولی از بیمارستان ، داروخانه ها و مطب پزشک ناامید برگردد.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.