آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / اصلاح بودجه دانشگاه فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد

اصلاح بودجه دانشگاه فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد

 عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح و افزایش بودجه دانشگاه فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد.
ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، با اشاره به مباحث کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بررسی وضعیت دانشگاه فرهنگیان است که باید وضعیت پذیرش در این دانشگاه مورد بررسی قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیروهای مورد نیاز در آموزش و پرورش باید از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شوند و در حال حاضر تا حدودی از این وضعیت فاصله گرفته‌ایم و باید آسیب شناسی مناسب از این مهم انجام شود.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بودجه این دانشگاه از دغدغه‌های دیگری است که در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد زیرا اعتقاد داریم این بودجه باید افزایش پیدا کند.
خسروی تاکید کرد: این دانشگاه در حال حاضر در کشور در دو رده خواهران و برادران در حجم بالایی در حال پذیرش دانشجو است و در حدود ۷۰ پردیس دانشگاهی دانشجویان مشغول به تحصیل هستند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه صال آینده اعتبارات این دانشگاه افزایش یافته ‌اما از سوی دیگر درصدد هستیم این رقم را اصلاح کنیم زیرا اعتقاد بر این است با افزایش فعلی بودجه، نیازهای این دانشگاه پاسخگویی نمی‌شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.