آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / دهه فجرانقلاب اسلامی بهترین فرصت برای یادآوری خدمات ارزشمند نظام است

دهه فجرانقلاب اسلامی بهترین فرصت برای یادآوری خدمات ارزشمند نظام است

11111111111
نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: دهه فجر مبارک فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای مرور و یادآوری خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران است.
‘ابوالقاسم خسروی’ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در آستانه دهه مبارک فجر افزود: این دهه یادآور رشادت ملت به رهبری امام خمینی(ره) است که در سایه هدایتهای رهبر معظم انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

وی گفت: همه دلسوزان انقلاب اسلامی باید پیامهای ایام دهه مبارک فجر را به خوبی به نسلهای آینده منتقل کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه ما باید نسلهای جدید را با هویت دهه فجر و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنیم تا این انقلاب که برگرفته از تفکر امام راحل است حفظ شود.

خسروی ولایت فقیه را عامل اصلی اتحاد و همبستگی در نظام جمهوری اسلامی توصیف و بیان کرد: رهنمودهای عالمانه رهبری در هر زمان، انقلاب اسلامی را از تمامی توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام حفظ کرده است.

وی ادامه داد: هر زمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی احساس کند جامعه نیاز به روشنگری دارد با توصیه های خود همه را آگاه می کند که این امر دشمنان را ناامید کرده است.

نماینده مردم تربت حیدریه در ادامه از مسوولان همه دستگاههای اجرایی و نهادهای مردمی خواست تا با هم افزایی و نوآوری در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال مشارکت فعال داشته باشند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.