آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / ۱۲۸ طرح عمرانی در تربت حیدریه آماده بهره برداری است

۱۲۸ طرح عمرانی در تربت حیدریه آماده بهره برداری است

۱۲۸ طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷۱۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان تربت حیدریه آماده بهره برداری است.

 بخشدار مرکزی تربت حیدریه روز شنبه در گفت گو با خبرنگاران گفت: بیش از ۱۰۴طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۸۴ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال درایام دهه فجرامسال در بخش مرکزی به بهره برداری می رسد.

‘علی لاری’ افزود: شهرداری با ۴۱ طرح، راه و شهرسازی با ۱۳ طرح و دهیاری ها با ۹ طرح از نظر تعداد بیشترین طرح ها را بخود اختصاص داده اند.

وی اظهار داشت: به لحاظ اعتباری نیز راه و شهرسازی با ۲۳۷ میلیارد ریال و شهرداری با ۱۵۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بیشترین اعتبار اجرای طرح ها در بخش مرکزی تربت حیدریه را به خود اختصاص داده اند.

بخشدار مرکزی تربت حیدریه تاکید کرد: مردمی بودن، توجه به شعار سال، جلوگیری از اسراف، برنامه ریزی برای آگاهی سازی نسل جدید انقلاب و کیفی بودن برنامه ها از مهمترین شاخصه های برنامه های دهه فجر امسال است.

بخشدار جلگه رخ تربت حیدریه نیز با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: بیش از ۱۲طرح با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۹۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در این بخش در ایام دهه فجر آماده بهره برداری است.

‘علی اسماعیل نژاد’ افزود: در تمام ۵۳ روستای بخش جلگه رخ تربت حیدریه دهیاری ها، بسیج و مدیران مدارس ستاد دهه مبارک فجر را تشکیل شده اند.

وی گفت: در ایام دهه فجر امسال حضور در خانه روحانیت، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی و نیز غبارروبی مزار شهدا از مهمترین برنامه های بخش جلگه رخ تربت حیدریه است.

بخشدار کدکن تربت حیدریه نیز در این نشست گفت: پنج طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال در این بخش آماده بهره برداری است.

‘محمود موسوی’ افزود: ساخت دهیاری، اجرای دو طرح هادی و بهره برداری از فاز اول جاده آسفالته راه کدکن از جمله طرح های قابل بهره برداری این بخش است.

بخشدار بایگ تربت حیدریه نیز با تشریح برنامه های دهه فجر در این نشست، گفت: دهه مبارک فجر ۱۰ برنامه فرهنگی با حضور آحاد مردم در این بخش اجرا می شود.

‘محمود وطن دوست’ افزود: دیدار با امام جمعه، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری مسابقات فرهنگی از اهم برنامه های پیش بینی شده در هشت روستای بخش بایگ است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.