آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / ۴ پروژه برق رسانی در مه ولات افتتاح شد

۴ پروژه برق رسانی در مه ولات افتتاح شد

همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۴ پروژه برق رسانی با اعتبار ۳ میلیارد ریال در شهرستان مه ولات به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، رئیس اداره برق شهرستان مه ولات در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: تقویت سیم فیدر روستای عبدل آباد جهت پایداری شبکه و کاهش تلفات یکی از این پروژه ها است که با اعتبار ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

جواد رجبی اول اضافه کرد: تامین برق ۴۴ واحدی مسکن مهر شهر فیض آباد با اعتبار ۳۱۰ میلیون ریال، احداث شبکه و ترانس برق روستای عبدل آباد جهت کاهش افت ولتاژ با اعتبار ۳۲۲ میلیون ریال و احداث شبکه و ترانس برق روستای حسن آباد با اعتبار ۳۷۰ میلیون ریال ۳ پروژه دیگری است که امروز به بهره برداری رسید.

رئیس اداره برق شهرستان مه ولات تصریح کرد: پروژه های تامین برق ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان و احداث شبکه برق در سطح شهر فیض آباد از دیگر اقدامات اداره برق مه ولات است که در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

رجبی اول خاطرنشان کرد: اداره برق شهرستان مه ولات تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا در راستای تحقق اهداف که همانا گسترش تأسیسات و تجهیزات برق رسانی به اقصی نقاط این شهرستان است گام های اساسی بر دارد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.