آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / هفت پروژه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در شهرستان مه ولات به بهره برداری رسید

هفت پروژه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در شهرستان مه ولات به بهره برداری رسید

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۷ پروژه کشاورزی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال در شهرستان مه ولات به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، این پروژه ها شامل نهالستان مهندس حیدربیگی در روستای مهنه، ساختمان بنیاد مسکن، میدان چندمنظوره فرهنگی ورزشی پارک شهید بهشتی شهر فیض آباد، برج نوری در پارکهای سطح شهر فیض آباد، خانه عالم روستای خیرآباد، سالن اجتماعات دهیاری و پارک شادی اندیشه در روستای حسن آباد است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات در حاشیه افتتاح پروژه نهالستان مهندس حیدربیگی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۱ هزار مترمربع و سطح زیر کشت ۷ هزار مترمربع اجرا شده است و سالانه در آن ۷ هزار اصله نهال شامل ارقام مختلف انار صادراتی و زردآلو تولید می شود.

احمد نادری اظافه کرد: طرح مذکور که شامل تولید نهالستان، باغ مادری جهت تهیه انواع قلمه، سردخانه نهال، حوضچه ضدعفونی کننده نهال، انبار نگهداری نهاده های کشاورزی، دفتر کار و… است، با استفاده از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال و خودیاری به بهره برداری رسیده است.

شهردار فیض آباد در حاشیه افتتاح میدان روباز چندمنظوره پارک شهید بهشتی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۹۷۰ مترمربع و با مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اجرا شده است.

حسین پوریوسف اظهار کرد: همچنین طرح روشنایی برج نوری در پارکهای باغ گل، شهید بهشتی، اندیشه و دانش آموز شهر فیض آباد با اعتبار ۸۷۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مه ولات در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۱۴ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، افتتاح پارک شادی اندیشه در روستای حسن آباد به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶۳۰ میلیون ریال، افتتاح خانه عالم روستای خیرآباد با زیربنای ۶۰ مترمربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال، افتتاح سالن اجتماعات دهیاری روستای حسن آباد با مساحت ۷۰ مترمربع و با اعتبار ۶۰ میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که امروز در شهرستان مه ولات به بهره برداری رسید.

همچنین یک آموزشگاه ۶ کلاسه در روستای عبدل آباد در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع کلنگ زنی شد که با همکاری آموزش و پرورش و بانوی خیر فاطمه برزگر ساخته می شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.