آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / هفت طرح در آخرین روز دهه فجر در مه ولات با حضور نماینده مردم در مجلس افتتاح و کلنگ زنی شد

هفت طرح در آخرین روز دهه فجر در مه ولات با حضور نماینده مردم در مجلس افتتاح و کلنگ زنی شد

همزمان با دهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، هفت طرح مختلف عمرانی، درمانی، دامپزشکی و مخابراتی با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال در شهرستان مه ولات افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، کلنگ احداث نمازخانه و تطویل سکوی مسافربری ایستگاه راه آهن نصرآباد مه ولات با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال صبح امروز با حضور شرقی معاون مدیرکل راه آهن شرق کشور، زمانیان معاون مسافری شرق کشور، خسروی نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان مه ولات به زمین زده شد.

مرکز بهداشتی درمانی روستای دوغ آباد در زمینی به مساحت ۱ هکتار و با زیربنای ۵۲۵ مترمربع و با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز در شهرستان مه ولات است.

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: قبل از انقلاب بیش از ۶ هزار پزشک هندی و پاکستانی در کشور بودند و تنها در تعداد معدودی از شهرها پزشک ایرانی خدمت می کرد.
ابوالقاسم خسروی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحول بزرگی در کشور ایجاد شد که به واسطه آن اکنون به یکی از قطب‌های ‏تحقیقات، فناوری، ‏سلامت و آموزش بهداشت در منطقه تبدیل شده‌ایم و در بسیاری از شاخه‌های علمی جزء ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم.‏‎

امام جماعت روستای دوغ آباد در این مراسم اظهار کرد: ساخت این مرکز بهداشتی درمانی که از سال ۸۶ تاکنون به طول انجامید، با مشارکت شورای اسلامی روستا و خیرین انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی افزود: کمبود آب و نبود کار مناسب سبب افزایش مهاجرت مردم این روستا به شهرهای مجاور شده است که از نماینده مجلس و مسئولین شهرستان انتظار میرود با جذب اعتبارات و هزینه بیشتر در روستاها لز مهاجرت بی رویه جوانان روستا به شهرها جلوگیری کنند.

ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان با زیربنای ۷۵۰ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، ، ۹۸۰ پورت خط ADSL در شهر فیض آباد و روستاهای شهرستان با اعتبار ۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال و ۳٫۵ کیلومتر از راه روستایی دوغ آباد از دیگر پروژه هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

افتتاح گاوداری شیری مهرانگیز در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با زیربنای ۹۶۰ متر و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با تعداد ۴۰ راس گاو شیری و تولید روزانه ۷۰۰ لیتر شیر و کلنگ زنی ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع که اهدایی شورای شهر فیض آباد و حاج اصغر نوروز زاده است، نیز در آخرین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان مه ولات انجام شد.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.