آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / راهپیمائی میلیونی ۲۲ بهمن همدلی مردم در برابر نظام سلطه است

راهپیمائی میلیونی ۲۲ بهمن همدلی مردم در برابر نظام سلطه است

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمائی فردا تجدید با آرمانهای امام و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت اظهار کرد: حضور پر شور و شعف مردم ایران اسلامی در راهپیمائی فردا عاملی برای وحدت، عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی و ناامنی های منطقه و همچنین مذاکرات هسته ای، راهپیمائی فردا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مردم با علم به این موضوع با یک وحدت و همدلی با حضور در صحنه سیاسی دیگر نظام ضمن حفظ اقتدار خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و زورگویان عالم خواهند زد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فردا همه مردم با هر گرایش و سلیقه سیاسی به پشتیبانی از نظام و رهبر انقلاب در راهپیمائی دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می کنند.

خسروی گفت: مردم ایران هر سال با حضور میلیونی خود در راهپیمائی ۲۲ بهمن در واقع همدلی، وحدت و عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان می کشانند.

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه آحاد مردم فردا با خلوص نیت برای تحیکم مبانی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمائی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.