آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / تدابیر اداره راه وشهرسازی مه ولات برای میزبانی زائران حضرت رضا (ع)

تدابیر اداره راه وشهرسازی مه ولات برای میزبانی زائران حضرت رضا (ع)

رئیس اداره راه وشهرسازی مه ولات از آمادگی کامل و تدابیر لازمه این اداره در جهت  افزایش ایمنی و ایجاد رفاه و رفع خستگی و جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان از زائران حضرت رضا(ع) در نوروز خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی،حسین شیر محمدیان با اشاره به آماده باش کامل نیرو ها و فراهم نمودن  تجهیزات و تمهیدات لازم ایمنی در ایام نوروز توسط این اداره گفت : باتوجه به قرار گیری شهرستان مه ولات درکریدور شمال جنوب کشور و میزبانی مسافران استانهای اصفهان، شیراز ،چابهار و مسافرین تهران و شمال کشور  این اداره همچون سنوات گذشته باهدف ایجادرفاه و رفع خستگی و جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان در ارتباط با استقبال از مسافران نوروزی که از شهرستان‌های مختلف کشور از این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز سفر عبور می نمایند اقدام به برپایی کانکس خدمت رسانی و ارائه چای، آب شرب و جوش رایگان نموده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته مسافران نوروزی از این اقدام رضایت کامل داشتند ، افزود: در این استراحتگاه موقت علاوه بر برپایی چادر اقامه فریضه نماز اول وقت و نصب بنرهای  دارای  توصیه های ایمنی ، ارائه بسته های فرهنگی شامل نقشه راههای کشور  و بروشورهای آموزشی و گردشگری مورد نیاز مسافران نیز پیش بینی شده است.

مهندس شیر محمدیان در تبیین اقدامات قبل نوروز اداره راه و شهرسازی مه ولات اظهار داشت  : این اداره علاوه بر  بازبینی کلیه راههای حوزه استحفاظی همراه با کارشناسان پلیس راه با انجام گشتهای شبانه و بازبینی روشنایی ها نسبت به رفع نواقص اقدام نموده است.

وی شستشوی علائم جاده ای ، تجدید خط کشی ۱۵۰ کیلومتر از راههاو نظافت پارکینگ هارا از دیگر  اقدامات انجام گرفته برای این ایام عنوان  کرد.

رئیس اداره راه وشهرسازی مه ولات خاطر نشان کرد:این اداره  با تمام توان آمادگی کامل برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی را دارد.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد در هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا خستگی سفر برای آنها موجب بروز سوانح نگردد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.