آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، وحدت میان مردم و مسئولان عامل عزت کشور

«دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، وحدت میان مردم و مسئولان عامل عزت کشور

13930630000060_PhotoAعضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی:
«دولت و ملت، همدلی و همزبانی» الگوی مردم سالاری دینی است/وحدت میان مردم و مسئولان عامل عزت کشور

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» الگوی مردم سالاری دینی است، گفت: وحدت میان مردم و مسئولان عامل عزت کشور و تفرقه و اختلاف مایه ذلت کشور است.

ابوالقاسم خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه انتخاب شعار سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نشان‌دهنده درایت مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای هر سال یک گفتمان برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی مطرح می‌کنند که در حقیقت نقشه راه مسئولان و کارگزاران نظام و مردم است.

وی افزود: البته آنچه مشخص بوده این است که شعارهای سال فقط مختص به همان سال نبوده بلکه هر شعار سرفصل تازه‌ای در انجام اقدامات جدید به منظور تحقق شعارهای جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در شعار امسال توجه جدی به موضوع وحدت میان مسئولان و مردم داشته‌اند، تاکید کرد: همدلی و همزبانی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب مطرح شد یک قانون الهی بوده که بر مبنای آن وحدت عامل پیروزی و عزت و اختلاف و تفرقه عامل ذلت است.

خسروی گفت: زمانی مشاهده می‌شود که وحدت‌ها فقط در قالب زبان جاری و ساری بوده و لذا مقام معظم رهبری با استفاده از واژه همدلی به این موضوع اشاره می‌کنند که وحدت به زبان کافی نبوده و مردم و مسئولان باید در کنار هم یکی باشند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌‌های بسیاری در حوزه منابع انسانی و طبیعی بوده که با تکیه بر این ظرفیت‌ها به ویژه در حوزه اقتصاد می‌توانیم شاهد رشد، شکوفایی و بالندگی ایران اسلامی باشیم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی عنوان کرد: آنچه مهم بوده این است که باید دولت در به کارگیری این ظرفیت‌های توانمند داخلی اهتمام بورزد، چرا که رمز موفقیت ما به‌ویژه در حوزه سیاسی و اقتصادی ریشه در به کارگیری از توانمندی‌های داخلی دارد.

خسروی تاکید کرد: شعار امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نمونه بارز مردم سالاری دینی و حکومت اسلامی بوده که ما امسال باید به گونه‌ای این شعار را محقق کنیم که الگویی برای سایر بلاد اسلامی باشد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.