آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / ۴۷ مقاله پژوهشگران جوان تربت حیدریه در مجلات بین المللی چاپ شد

۴۷ مقاله پژوهشگران جوان تربت حیدریه در مجلات بین المللی چاپ شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه گفت: ۴۷ مقاله علمی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان سال گذشته در مجلات معتبر کشوری و بین المللی به چاپ رسید.
[۴۷ مقاله پژوهشگران جوان تربت حیدریه در مجلات بین المللی چاپ شد]

به گزارش ایرنا، محمد علی علیزاده روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: بیشتر این مقالات در مجلات پایگاه استنادی ISI ،ISC و مجلات معتبر بین المللی و ملی درحوزه های پژوهشی، فنی و مهندسی، علوم تربیتی و صنایع غذایی به چاپ رسیده است.

وی گفت: هم اکنون ۱۱۰ نفر در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه عضو هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه اظهار کرد: کیفیت و توسعه تحصیلات تکمیلی و موضوعات پژوهش محور در قالب مراکز رشد از اولویت های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان است.

علیزاده افزود: برای ایجاد مراکز رشد و دانش بنیان باید توسعه تحصیلات تکمیلی به موازات هم حرکت کنند تا شاهد رشد و شکوفایی علم و تولید باشیم.

وی بیان کرد: ایجاد طرح های فرهنگی ماندگار از اولویت ها و سیاست های دیگر این دانشگاه در سال جاری است.

وی گفت: این دانشگاه در سال گذشته با اخذ مجوز پذیرش دانشجو در ۲۲ رشته شامل ۳ رشته دکتری، ۱۵ رشته کارشناسی ارشد و چهار رشته کارشناسی، در زمینه تحصیلات تکمیلی رشد خوبی داشته است.

علیزاده افزود: افزایش تعاملات مشترک با دانشگاههای خارج از کشور در حوزه های علمی، پژوهشی و فرهنگی در قالب تفاهم نامه های همکاری از برنامه هایی است که در دستور کار جدی دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه قرار دارد.

وی بیان کرد: در سال جاری بیش از پنج هزار عضو هیات علمی جذب دانشگاههای آزاد اسلامی کشور خواهند شد که سهمیه تربت حیدریه ۱۱ دانش آموخته و یا دانشجوی دکترا می باشد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه به دنبال انعقاد تفاهم نامه همکاری با مراکز علمی و پژوهشی استان و شهرستان جهت بهره وری بیشتر از ظرفیت های منطقه است.

دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو، بیش از ۶۰ عضو هیات علمی تمام وقت و ۱۳۰ عضو هیات علمی مدعو و با ۶۲ رشته فعال از سال ۱۳۶۴ به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی تربت حیدریه فعالیت می کند.

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.