آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / نیروی انتظامی باعث امنیت اجتماعی و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی شده است

نیروی انتظامی باعث امنیت اجتماعی و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی شده است

دکتر خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه در مجلس در جمع ماموران نیروی انتظامی شهرستان تربت حیدریه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باعث امنیت اجتماعی و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی شده است ، گفت : ماموران نیروی انتظامی کسانی هستند که با نهایت فداکاری ، ایثار ، شهامت و شجاعت و رعایت همه ی اصول و موازین اسلامی در جهت حفظ آرامش مردم تلاش می کنند

وی باتشکر از فرماندهی نیروی انتظامی تربت حیدریه سرهنگ حیدری مقدم گفت : نیروی انتظامی با تلاش و هم دلی و هم زبانی در سطح شهرستان زمینه تعامل هرچه بیشتر و ارائه خدمات موثر را فراهم می سازد.

خسروی افزود : بر اساس رهنمود حکیمانه رهبر فرانه انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، ما در یک پیچ تاریخی بزرگ در شرایط کنونی دنیا هستیم . انقلاب اسلامی سختی های فراوانی از قبل از پیروزی پیش رو داشته است و با تلاش ها و مجاهدت های انسانهای بزرگ انقلاب پیروز شده است و یکی از شجره های طیبه این انقلاب نیروی انتظامی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود : صبر و استقامت و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باعث شده که مردم در ساحل امنیت زندگی کنند. و به گفته رهبر معظم انقلاب ایران پرچمدار تمدن نوین اسلامی است.

IMG_6558 IMG_6560 IMG_6562 IMG_6563 IMG_6567

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.