آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / ابهامات صندوق رفاه دانشجویی و مطالبات و مسائل فرهنگیان در کمیسیون آموزش بررسی می‌شود

ابهامات صندوق رفاه دانشجویی و مطالبات و مسائل فرهنگیان در کمیسیون آموزش بررسی می‌شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ابهامات صندوق رفاه دانشجویی در کمیسیون آموزش بررسی می‌شود.


ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، در مورد پروژه‌های سفر رئیس جمهور در شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: مهمترین پروژه‌ها اتصال راه‌آهن به هرات افغانستان، پروژه گاز رسانی از دیزباد به تربت حیدریه و کنار گذر رباط سفید در جاده مشهد به تربت حیدریه بوده است.
وی افزود: پروژه آبرسانی به شهرستان تربت حیدریه، فیض آباد و مهولات و احداث راه‌آهن سنگان به تربت حیدریه نیزجزو پروژه‌های سفر است که در دست اقدام قرار دارد.
نماینده مردم شهرستان تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباراتی به لحاظ حوادث غیر مترقبه در حوزه‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات اختصاص پیدا کرده و طرح‌های اقتصادی نیز در این نواحی به نسبت پیشرفت داشته است.
خسروی مجموع اعتبارات اجرایی پروژه‌های سفر هیئت دولت را ۵۲۳ میلیارد تومان دانست و افزود: در میان پروژه‌های سفر که مورد تاکید رئیس جمهور بوده تنها پروژه انتقال گاز دیزباد به تربت حیدریه به مرحله اجرا در نیامده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین مصوبات این کمیسیون گفت: پیگیری مطالبات و مسائل فرهنگیان در قالب برپایی جلسات مشترک با وزیر آموزش و پرورش و معاونان ایشان، دریافت مجوز استخدام ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش و پیگیری وضعیت دانشگاه فرهنگیان از آخرین موارد بررسی شده است.
وی تاکید کرد: این کمیسیون در حال پیگیری و بررسی ادعایی است که با وزارت علوم ارتباط پیدا کرده و مشکلات مالی،جابجایی اعتبار و تخلف مالی را در صندوق رفاه دانشجویان به وجود آورده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این کمیسیون در فضایی کاملا منطقی و قاطع موارد را بررسی می‌کند و در صورتی که تخلف، برخورد سیاسی، جناحی و سیاه نمایی رخ داده باشد به مردم و دانشجویان اعلام می‌شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.