آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / قدرت و عظمت ملت ایران در جهان به اوج رسیده است

قدرت و عظمت ملت ایران در جهان به اوج رسیده است

1نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مقاومت مردمی در عراق و سوریه و لبنان و یمن با الگو گرفتن از رزمندگان دفاع مقدس، گروههای تکفیری و دشمن متجاوز را از خانه خود بیرون خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، ابوالقاسم خسروی روز شنبه در مراسم تجلیل از جانبازان تربت حیدریه افزود: انقلاب اسلامی ایران نقطه شروع و توسعه تمدن بزرگ اسلامی در جهان است، تمدنی که پرچم واقعی اسلام ناب محمدی(ص) را در سراسر گیتی به اهتزاز درمی آورد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران قلوب همه انسانهای آزادیخواه جهان را تسخیر کرده و سیل خروشان تفکر انقلابی و استکبار ستیزی در جهان، جبهه استکبار را به انحطاط و نابودی نزدیک تر کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی های نیروهای مردمی در کشور عراق و سوریه افزود: قدرت مرجعیت و تفکر حسینی دو عامل مهم پیروزی رزمندگان اسلام در عراق و سوریه است.

خسروی اذعان کرد: باید در عرصه جنگ نرم به مانند دوران دفاع مقدس انقطاعی عمل کنیم و با جانفشانی در راه دین و ارزشهای اسلامی مسیر متعالی نظام اسلامی را برای رسیدن به قله نهایی هموار سازیم.

در پایان این مراسم که در سالن شهید تند گویان شرکت نفت برگزار شد از جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.