آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / مصوبه انتقال آب از مه ولات به تربت حیدریه در زمان مسئولیت بنده نبوده است ولی بنده شروطی در این مصوبه قرار دادم

مصوبه انتقال آب از مه ولات به تربت حیدریه در زمان مسئولیت بنده نبوده است ولی بنده شروطی در این مصوبه قرار دادم

مصوبه انتقال آب از مه ولات به تربت حیدریه در زمان مسئولیت بنده نبوده است

خسروی با اشاره به مسائل شهرستان گفت: مجوز بیمارستان امام رضا (ع) شهر فیض آباد با تدبیر و تلاش وزیر بهداشت صادر شد و در حال حاضر ۱۲ پزشک متخصص مشغول به کار هستند و بخش های دیالیز و سونوگرافی فعال است و به زودی بخش اتاق عمل نیز فعال خواهد شد و علاوه بر آن دستور تحویل یک دستگاه آمبولانس مجهز برای شهرستان نیز از سوی وزیر بهداشت صادر شده است.

وی افزود: قرارداد احداث ایستگاه راه آهن مه ولات تنظیم شده و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

نماینده مردم مه ولات بخش اعظم سخنانش را به پشت صحنه و روی صحنه بحث آب شرب شهر فیض آباد اختصاص داد و با این توضیح که نیمی از آب شرب شهر مشهد از سرخس و قوچان تامین می شود، اضافه کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در استان آب شرب شهر تربت حیدریه باید از رخ، زاوه و مه ولات تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه مصوبه انتقال آب از مه ولات به تربت حیدریه در زمان مسئولیت ایشان نبوده خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب از دشت ازغند مه ولات به تربت ۱۰ سال قبل تعریف شده و عملیات اجرایی چندین ایستگاه پمپاژ این پروژه نیز مربوط به دوره مسئولیت بنده نیست.

خسروی افزود: پس از اینکه شورای تامین استان پروژه انتقال آب شرب از دشت ازغند مه ولات به تربت حیدریه را مصوب کرد، بنده شروطی در این مصوبه قرار دادم که یکی از این شرایط تعریف طرح انتقال آب شرب به شهر فیض آباد و چند روستای منطقه بود که ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای این پروژه مصوب شد و در حال حاضر لوله های انتقال آب در ۲ کیلومتری شهر است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های فراوان و جلسات متعدد که با وزیر نیرو و معاونین وی  داشتم ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تصویب شد ،  تصریح کرد: شرط دوم این بودکه آب ازغند به تربت حیدریه فقط در مواقع بحرانی استفاده شود مثل مواقع قطعی آب و ۳ ماه تابستان و در بقیه زمانها امکان استفاده از این آب وجود ندارد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.