آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / ۵ پروژه جهاد کشاورزی در مه ولات به بهره برداری رسید

۵ پروژه جهاد کشاورزی در مه ولات به بهره برداری رسید

همزمان با هفته جهاد کشاورزی ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال در شهرستان مه ولات به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، صبح امروز و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان مه ولات  ۵ پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات در حاشیه افتتاح پروژه ها گفت: فعالیتهای گاوداری که در گذشته عمدتاً از فعالیتهای فرعی و جنبی کشاورزی محسوب می شد،امروزه به یکی از فعالیتهای اصلی و عمده این بخش تبدیل شده است.

احمد نادری با بیان اینکه توسعه واحدهای صنعتی و نیمه‌صنعتی دامپروری یکی از راه‌های ایجاد اشتغال برای روستاییان است، افزود: تعداد ۱۵۷ واحد صنعتی و روستایی در شهرستان مه ولات وجود دارد که از این تعداد ۴۰ واحد پرواربندی بره به ظرفیت ۶ هزار و ۵۸۰ راس، ۴۴ واحد پرواربندی گوساله به ظرفیت ۲ هزار و ۱۲۶ راس، ۵۲ واحد گاوشیری به ظرفیت ۱ هزار و ۲۷۲ راس و ۲۱ واحد مرغداری به ظرفیت ۳۴۷ هزار و ۶۰۰ قطعه می باشد.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: ۳ پروژه کانال انتقال آب با اعتبار ۲ میلیارد ریال، مرمت و لایه روبی ۱ رشته قنات با اعتبار ۲۶۰ میلیون ریال و واحد پرواربندی گوساله ۲۰۰ راسی محسن محلوجی با اعتبار ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پروژه های افتتاح شده امروز است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این واحد پرواربندی سالانه ۶۰ تن گوشت قرمز و ۲۰۰ تن کود حیوانی تولید می شود و ۶ نفر مشغول به کار هستند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.