آخرین اخبار
خانه / اخبار انتخابات / تمام روستاهای کشور امسال از آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند

تمام روستاهای کشور امسال از آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مشکل آب آشامیدنی همه روستاهای کشور حل شده و تمام آنها از آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.
ابوالقاسم خسروی روز پنچشنبه در حاشیه جلسه شورای عمومی جهاد کشاورزی منطقه تربت حیدریه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رفع مشکلات آب شرب روستاهای کشور پیشنهادی از سوی مجلس شورای اسلامی به رهبر معظم انقلاب تقدیم شد که در این راستا معظم له با برداشت ۵۰۰ میلیون دلار ازصندوق ذخیره ارزی برای این منظور موافقت نمودند.

وی اظهار کرد: دولت برخی روستاهای کشور را با تانکر آبرسانی می کند و بیشتر شبکه آبرسانی روستایی نیز فرسوده شده و نیاز به تعویض و مرمت دارد.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی برای آبرسانی به برخی روستاها شبکه واحدی ایجاد کرده که تعدادی روستا با یک مخزن آبرسانی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: وجود زیرساخت های مناسب از جمله آب شرب بهداشتی، زمینه مهاجرت معکوس مردم به روستاها را فراهم می کند.

در این جلسه مدیران جهاد کشاورزی، دامداری، منابع طبیعی و تعاون روستایی شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه حضور داشته و به تشریح مشکلات حوزه خود پرداختند.

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.