آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید تجهیزات پزشکی تربت حیدریه تخصیص داده شد

مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید تجهیزات پزشکی تربت حیدریه تخصیص داده شد

مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید تجهیزات پزشکی تربت حیدریه تخصیص داده شد

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه  با اعلام این خبر گفت : با پیگیری های فراوانی که انجام شد، این مبلغ برای خرید تجهیزات بیمارستانی شهرستان تربت حیدریه از طرف دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان ابلاغ گردید

دکتر خسروی افزود : این اعتبار بابت خرید دستگاههای رادیولوژی پرتابل ، چراغ اتاق عمل ، تخت جراحی الکترومکانیکال اتاق عمل ، سی آر ، الکترو شوک و مانیتور پرتابل می باشد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود : این تجهیزات با قیمت مصوب اعلامی از طرف سازمان غذا و دارو توسط دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خریداری خواهد شد

خسروی افزود: ایجاد تمام امکانات مورد نیاز بهداشتی و درمانی در تربت حیدریه با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و جمعیت بالای آن برای جلوگیری و کاهش مراجعه بیماران به مرکز استان ضروری بوده و از خواسته های مردمی است.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مصمم به ارائه خدمات مطلوب به تمام نقاط کشور به ویژه مناطق محروم است.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: رشد دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برکات خوبی برای مردم منطقه داشته زیرا حدود یک میلیون نفر از جمعیت شهرستانهای اطراف نیز برای درمان به تربت حیدریه مراجعه می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به حدود یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ۶۱۸ دانشجو در ۹ رشته دانشگاهی و ۱۶۲ تخت در دو بیمارستان واقع در شهرهای مه ولات و زاوه دارد.

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

SCAN_20150620_090911775_001                   SCAN_20150620_090911775

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.