آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محورهای روستایی طاهرآباد ـ حاجی یار/بازدید دکتر خسروی ازروند آسفالت راههای روستایی

اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محورهای روستایی طاهرآباد ـ حاجی یار/بازدید دکتر خسروی ازروند آسفالت راههای روستایی

حاجی یار طاهرآباد

معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محورهای روستایی طاهرآباد ـ حاجی یارخبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ، مهندس ایمان مقید با بیان این مطلب گفت: راه روستایی طاهرآباد به طول ۶۰۰ متر و راه روستایی حاجی یار به طول ۶۰۰ متر آسفالت گردیده است.

وی ادامه داد: در طول اجرای عملیات زیرسازی در آسفالت محور مذکور به طور متوسط روزانه ۱۵ دستگاه ماشین آلات از قبیل ۲دستگاه گریدر، یک دستگاه فینیشر، ۲ دستگاه غلطک چرخ لاستیکی  و آسفالت، یک دستگاه غلطک چرخ آهنی  و ۹ دستگاه کامیون جهت تهیه و حمل مصالح و آسفالت بکارگیری شده است.

مهندس مقید با اشاره به اینکه آسفالت این محورها ازمحل قیر رایانه ای و کمک خیرین روستا و شهرداری اجرا شده است ، گفت : امید است با اجرای این عملیات بتوانیم راههای حوزه استحفاظی این شهرستان را آسفالت و ایمن سازی کنیم.IMG_5581

در همین راستا دکتر خسروی، نماینده محترم مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ازروند آسفالت راههای روستایی شهرستان تربت حیدریه بازدید کرد.               

دکتر خسروی در بازدید از  عملیات آسفالت راههای روستاهای بیستقفیزن ،امی ،ملکی و مزجرد با بیان لزوم حفظ سرمایه‌های ملی کشور، نگهداری از رویه آسفالت جاده ها را جزء اصلی ترین سیاست های دولت در حوزه راه عنوان کرد و از اقدامات انجام شده در بهسازی و نگه داری راههای روستایی توسط اداره راه و شهرسازی قدردانی کرد.

مهندس ایمان مقید،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه ضمن  تشکر از پیگیری های دکتر خسروی در تخصیص قیر رایگان جهت آسفالت راههای روستایی  افزود: از آنجا که حفظ و حراست از راهها به عنوان سرمایه های ملی جزء اساسی ترین وظایف ادارات راه و شهرسازی است و این اداره با اجرای یک برنامه ریزی دقیق  توانسته با جذب خیر از هر روستا رویه رو به اضمحلال راههای روستایی مذکور را تجدید نماییم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.