آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / دیپلمات های مقتدر والیبال، روند بازی ها را به برد – باخت تبدیل کردند

دیپلمات های مقتدر والیبال، روند بازی ها را به برد – باخت تبدیل کردند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه دیروز جهانیان از طلوع خورشید اقتدار فرزندان ما انگشت به دهان ماندند، باشد که اقتدار دیپلماسی ما نیز حقانیت ملت تهدید ناپذیر را به جهانیان اثبات کند.

resized_1092898_890به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم شریف تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی یادداشتی با عنوان”دیپلمات های مقتدر والیبال، روند بازی ها را به برد – باخت تبدیل کردند” منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

دومین بازی چشمگیر بلند قامتان والیبال جمهوری اسلامی ایران،  اهل فن را به حیرت و هموطنان را به تحسین وا داشت. به دور از همه قیاس های مع الفارق، چند نکته وجود دارد که می تواند مورد تامل قرار بگیرد.

۱-برد مقتدارنه در مقابل حریفی انجام شد که در صدر جدول مسابقات، تمام رقبار را وادار به شکست کرده بود و این تجربه باخت است. که در کارنامه اش ثبت می شود ولی همینه ی شکست ناپذیری اش را به زیر سوال می برد.

۲-این “برد” در حالی کام ملت ما را شیرین کرد که تلخی شکست های قبلی در ذائقه ی ذهن ما رژه می رفت !!

۳-“اشتباهات محاسباتی “حریف، وقتی آشکار شد که گمان داشت بازی در خاک ایران به راحتی بازی در خانه خودی خواهد بود !

۴-به اعتراف مربی ها و بازیکنان تیم ملی آمریکا، شکوهِ حمایت های مردمی از تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران، غیر قابل تصور بود و هیچ مرجع مطالعاتی یا منبع نظر سنجی! نمی توانست این میزان امید  به پیروزی را پیش بینی کند.

۵-آنها که صبورانه و روزه دار، از ساعت ها قبل در ورزشگاه حضور یافته بودند و بر طبل غیرت و همت می کوبیدند، با تشویق های بی امان خود، هم تمرکز حریف را سلب کرده بودند و هم راه هجوم  و بازی حماسی را برای بازیکنا ن کشورشان  هموار کردند.

۶-بعد از اهتراز پرچم جمهوری اسلامی ایران، تماشاچیان قدرشناس و حماسه ساز برای موفقیت دوباره دیپلمات های ورزشکار دعا کردند و بدون هیچ توقعی از قهرمانان خدا حافظی کردند تا در نبرد دیگری بر روی تور سرنوشت به کمک نمایندگان کشور خود بیایند.

۷-در تمام لحظه های بازی، دغدغه مندی هموطنان ما برای “بر قله افتخار ماندن” موج می زد و این ” نگرانی مقدس”در همه نسل های آرمانخواه و تعالی طلب این کشور بوده و هست.

۸-دیپلمات های قدرشناس ورزشی نیز پاسخ اعتماد و همراهی و حمایت هموطنان دور  و نزدیک خود را در قول عمل اجابت کردند و این آغازی است برای ادامه این مسیر پر افتخار.

۹-دیپلمات های هسته ای ما بدانند ملت نجیب و افتخار آفرین ایران، همگام لحظه لحظه فراز و فرود ها و لبخندها و حسرت های آنها است و با اعتمادی که به فرزندان خود دارند می خواهند مسیر پیروزی ما بر مبنای ” عزت و حکمت و مصلحت” دنبال شود تا مدعیان قهرمانی دنیا در مقابل شُکوه همدلی ما زانو بزنند.

۱۰-حرف آخر، اینکه دیروز جهانیان از طلوع خورشید اقتدار فرزندان ما انگشت به دهان ماندند، باشد که اقتدار دیپلماسی ما نیز حقانیت ملت تهدید ناپذیر را به جهانیان اثبات کند.

آخرین باری که طوفان شدیم                                  پیش پای عشق قربانی شدیم

باز‌هم یک روز طوفان می‌شود                               آنچه می‌خواهد خدا، آن می‌شود

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی

نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.