آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / ارائه تذکرات نمایندگان پیرو دغدغه رهبری درخصوص بحث بورسیه ها

ارائه تذکرات نمایندگان پیرو دغدغه رهبری درخصوص بحث بورسیه ها

92093_origخسروی سهل آبادی با اشاره به دستور کار کمیسیون فرهنگی مطرح کرد:
ارائه تذکرات نمایندگان پیرو دغدغه رهبری درخصوص بحث بورسیه ها

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: این موضوع اقدامی بود که در ابتدا با رویکرد سیاسی مطرح و از مسیر قانونی و اصلی خود خارج شد لذا از دغدغه های رهبری محسوب می شود و باید نسبت به آن رسیدگی صورت گیرد.
ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور کار امروز (یکشنبه، ۲۱ تیرماه) کمیسیون آموزش گفت: در این جلسه که برای بررسی طرح نظام سنجش و آموزش در مقطع تحصیلات تکمیلی برگزار شد، معاون آموزشی وزارت علوم و برخی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور حضور داشتند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جلسه در ارتباط با طرح مورد بررسی کمیسیون در خصوص نظام جامع سنجش و آموزش کشور و تحصیلات تکمیلی برگزار شد و بعد از دریافت نظرات مهمانان مذکور، ادامه بررسی آن به جلسه بعدی موکول شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه تذکراتی در خصوص دغدغه رهبری درباره بحث بورسیه ها صورت گرفت.

خسروی سهل آبادی در خصوص موضوع بورسیه های یادآور شد: این موضوع اقدامی بود که در ابتدا با رویکرد سیاسی مطرح و از مسیر قانونی و اصلی خود خارج شد سپس آماری مبنی بر ۳ هزار بورسیه غیرقانونی اعلام شد که بر اساس آن با برخی از اعضای کمیسیون برخورد سیاسی صورت گرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: روز سه شنبه (۲۳ تیرماه) نیز وزیر علوم به کمیسیون آموزش می آید که ضمن پاسخگویی به سوالات برخی نمایندگان، درمورد دغدغه های رهبری در حوزه دانشگاه ها نیز به صورت کامل صحبت شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.