آخرین اخبار
خانه / اخبار / ” نصرتی الهی و مصداق: « وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى”

” نصرتی الهی و مصداق: « وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى”

نصرتی الهی و مصداق: « وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى

164361

بخشی از پیام سردار پرافتخار اسلام و مجاهد فی سبیل‌الله حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دام توفیقه به مناسبت شهادت شهید محسن حججی  :

گروه تروریستی موسوم به حکومت اسلامی “داعشطی سه ماه آینده حتما نابود خواهد شد… و به زودی تمام مردم مسلمان منطقه پایان این غده سرطانی ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را جشن خواهند گرفت.

وعده صادق سردار دلاور سپاه اسلام محقق شد و خبر نابودی خلافت خودساخته ی داعش از تریبون ها و رسانه های مختلف اعلام شد تا همه جهانیان بدانند که کاخ های ظلم، ماندگار نیست و صاحبان زر و زور و تزویر رو به شکست ذلت هستند و سرانجام پیروزی از آن بندگان صالح خدا است به تعبیر حضرت روح الله رضوان الله تعالی علیه: با اطمینان مى‏گویم: اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت مى‏نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکى پس از دیگرى برطرف و سنگرهاى کلیدى جهان را فتح خواهد کرد ...” ( صحیفه نور  ج ۲۰ ص ۳۲۵)

این نصرت نورانی خداوند وَ مَا النَّصرالّا مِن عِندِالله العَزِیزِ الحَکِیم که به معنای شکست طرح خاورمیانه جدید و پایانه رویای شوم استکبار عبری، غربی و سعودی بود را به محضر مبارک حضرت ولیعصر ارواحنا فداه، فرماندهی کل قوا امام خامنه ای حفظه الله، مرجعیت منیع تشیع در عراق، فرماندهان و رزمندگان دلیر و نستوه و به ویژه به خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و همه آرمانخواهان و آزادگان و هموطنان عزیزم تبریک و تهنیت عرض می کنم و ذکر نکات ذیل را در این فرصت مبارک، مغتنم می شمرم :

  1. باور به وعده نصرت الهی : هر کس براى خدا کار کند، خدا هم تمام امکانات و علم و قدرت خودش و سنتهاى آفرینش را در خدمت او قرار خواهد داد. «ولینصرنّ اللَّه من ینصره» اگر صبر و استقامت کنید، خدا را با خود خواهید یافت: «ان‌اللَّه مع‌الصّابرین»……

یکی از اصول تفکر امام راحل ره اتّکا به نصرت الهی، اعتماد به صدق وعده‌ی خداوند متعال ، و نقطه‌ی مقابل، بی‌اعتمادی به قدرتهای مستکبر و زورگوی جهانی است اندیشه که در کلام رهبر فرزان انقلاب تجلی خاص دارد:” اگر امت اسلامی در کشورهای مختلف، متعهد به مجاهدت، ایستادگی و حسن ظن به پروردگار باشند، قطعاً وعده نصرت الهی محقق خواهد شد.

در طول دوران انقلاب اسلامی، و در کلیه مراحل پیروزى ، هشت سال دفاع مقدس ، شکستن تحریم ها و مقابله با توطئه های متعدد استکبار…. با همه وجود آموختیم که مجاهدت در خدا و خدمت خالصانه به بندگان خداوند و وحدت و همدلی و تمسک به ولایت با گفتمان انقلابی ومدیریت جهادی موجب پیروزی و بر عکس تفرقه و اختلاف، دنیا طلبی و اشرافی گری  و خودخواهی و خود باختگی در برابر کفر وشرک موجب ذلت و خواری وشکست است

در این پیروزی بزرگ افتخار آفرین رهبر عزیز انقلاب فرمودند :

خدای بزرگ را با همه‌ وجود سپاسگزارم که به‌مجاهدات فداکارانه شما ( سرلشکر مجاهد حاج قاسم سلیمای ) و خیل عظیم همکارانتان در سطوح مختلف، برکت عطا فرمود و شجره‌ خبیثه‌ای را که به‌دست طواغیت جهان غرس شده بود، به‌دست شما بندگان صالح در کشور سوریه و عراق ریشه‌کن کرد. این تنها ضربه به گروه ستمگر و روسیاه داعش نبود، ضربه‌ سخت‌تر به سیاست خباثت‌آلودی بود که ایجاد جنگ داخلی در منطقه و نابودی مقاومت ضدّ صهیونیستی و تضعیف دولت‌های مستقل را به‌وسیله رؤسای شقیّ این گروه گمراه هدف گرفته بود.ضربه بود به دولت‌های قبلی و کنونی آمریکا و رژیم‌های وابسته به آن در این منطقه که این گروه را به وجود آوردند و همه‌گونه پشتیبانی کردند تا سلطه‌ نحس خود را در منطقه‌ غرب آسیا بگسترانند و رژیم غاصب صهیونیست را بر آن مسلط سازند. شما با متلاشی ساختن این توده  سرطانی و مهلک نه‌فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه  ملت‌ها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید. این نصرتی الهی و مصداق: وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى بود که به‌خاطر مجاهدت شبانه‌روزی شما و همرزمانتان به شما پاداش داده شد.

۲) این رهاورد عظیم با همه امدادهای الهی را مرهون جانفشانی های ایثارگرانه رزمندگان و مجاهدان شهید هستیم که در این بهار آزادی، نام و مرام شان را گرامی می داریم و مدال زرین سپاس را بر شانه های صبور خانواده های ارجمند آنان می آویزیم. حضرت امام خمینی (ره) اگر مجاهدت فداکارانه جوانان این مرز و بوم که به این شهادتها منتهی شده است نمی بود، همه روزهای این ملت، در زیر چتر سیاه ظلم و تجاوز و دخالت دشمنان اسلام و ایران، به شبهای تار بدل می گشت.

۳) موسم آن رسیده است که تدابیر داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را بازخوانی کنیم و از ایشان تشکر کنیم که در این نبرد نابرابر و نامتقارن، “اسلام انقلابی” را به عنوان نسخه پیشنهادی و مدل اصیل ” انقلاب اسلامی” ارائه فرمودند تا جبهه تردید و سازش  و مرعوب و خودباخته غرب در جهان اسلام بفهمند که تنها رمز پیروزی، ادبیات مقاومت و بصیرت است.

۴) دیروز دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، هم افزایی اقوام ایرانی را رقم زد تا در پاسداری از میهن اسلامی، کرد و فارس و بلوچ و آذری و لر و ترکمن و … انسجام ملی بیابند و تمامیت ارضی وطن شان را تضمین کنند. امروز نیز عرصه دفاع از حرم باعث هم افزایی امت اسلامی و ادیان ابراهیمی و مذاهب و اقوام مختلف شد تا کید و حیله جریان استکبار برای تجزیه مناطق و تفرقه قومیتی و مذهبی کشورهای اسلامی به “وحدت” آنان منتهی شود که: “عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم” یعنی ” عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد”.

امروز شاهدیم که حشدالشعبی و حیدریون عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حزب الله لبنان و رزمندگان سوری همراه با مجاهدان بدون مرز سپاه پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی از تمامیت آرمانهای بشری خود دفاع کنند و شیعه و سنی و مسیحی و زیدی و… در سایه محبت اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین این حقیقت را ترجمه کنند که:

مرزها سهم زمین اند و تو سهم آسمان           آسمان شام با ایران چه فرقی می کند!

قفل باید بشکند باید قفس را بشکنیم             حصر الزهرا و آبادان چه فرقی می کند

مرز ما عشق است هرجا اوست آنجا خاک ماست    سامرا، غزه، حلب، تهران چه فرقی می کند!

۵) “قاسم”های روزهای خفقان و طاغوت با نفس مسیحایی امام راحل عظیم الشأن به “علی اکبر”های دیروز انقلاب اسلامی تبدیل شدند و “علی اکبر” های دیروز  با حسن درایت ولی امر مسلمین به “عباس”های امروز جهان اسلام تبدیل شده اند و ان شاءالله در آینده نزدیک در آزادسازی قدس شریف در قامت”حبیب بن مظاهر” خوش می درخشند.

۶) رهبر فرزانه انقلاب فرمودند :  تأکید می‌کنم که از کید دشمن غفلت نشود.آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست سعی خواهند کرد آن را در بخشی دیگر از این منطقه و یا به‌شکلی دیگر دوباره به جریان افکنند. حفظ انگیزه، حفظ هوشیاری، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، کار فرهنگی بصیرت‌افزا و خلاصه، آمادگی‌های همه‌جانبه نباید فراموش شود.

لذا لازم است این تجربه را به خاطر داشته باشیم که جنگ ما با صدام پایان یافت ، داعش این مولود خبیث و جنایت کار آلوده به سم صهیونیست و امریکا در منطقه ریشه کن شد اما نبرد ما با قوم یهود و آل سعود ادامه دارد یعنی جاهل را می شود نابود کرد اما جهل است که استمرار می یابد و جاهلان را باخود همراه می سازد؛ لذا باید به خاطر داشته باشیم که اگر چه داعش پایان یافته است اما بقایای فکری آن مترصد بروز و ظهور در عرصه های خطیر آینده هستند. همانطور که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه فرمودند : تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

 

بنابر تا ظهور صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی عصر عج حتی لحظه ای نباید بیرق بصیرت و معرفت بر زمین نهاده شود و این مأموریت ماست که …… توقف ممنوع

لَا یَحْمِلُ هَذَا الْعَلَمَ إِلَّا أَهْلُ الْبَصَرِ وَالصَّبْرِ وَالْعِلْمِ بِمَوَاضِعِ الْحَقِّ

درباره خسروی ابوالقاسم

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.