آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / کاهش قیمت نفت توطئه نظام سلطه است

کاهش قیمت نفت توطئه نظام سلطه است

IMG_7500 (1631)نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پایین آمدن قیمت نفت بخشی از سناریوی تحریم ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و توطئه نظام سلطه است.

ابوالقاسم خسروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، اظهار کرد: قدرت های شیطانی دنیا در طول ۳۶ سال انقلاب اسلامی بارها از اسلحه پایین آوردن قیمت نفت علیه کشور ایران استفاده کرده اند.

وی افزود: رژیم جنایتکار اسرائیل با حمایت سردمداران عربستان و گروه خطرناک، خبیث و بی رحم داعش دست های پشت پرده این اقدام غیرانسانی و این ضرر بزرگ به کشورهای تولیدکننده نفت هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی به فرموده مقام معظم رهبری کشور باید به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کند، تصریح کرد: در حال حاضر ما ۱ بشکه نفت صادر میکنیم و در عوض کالاهایی با ۲۰ برابر قیمت آن بشکه از کشورهای دیگر وارد می کنیم و البته این در شرایطی است که قیمت نفت در بالاترین حد خود باشد، در حالی که دانشمندان غیرتمند ایرانی خود می توانند همین کالاها و نیازمندی ها را در داخل تولید کنند.

خسروی در پایان خاطرنشان کرد: امروز زمان آنست که به استعدادها، توانمندی ها و ذخایر عظیمی که در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور وجود دارد، توجه و اهتمام ویژه شود و به فرموده مقام عظمای ولایت با عزم ملی و مدیریت جهادی به سمت اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی به پیش برویم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.