آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / بهره برداری از مرکز بهداشتی درمانی وافتتاح قطعه اول از باند دوم راه روستایی خیر ساز روستای دوغ آباد وهمچنین افتتاح راه روستایی ظهیر آباد در شهرستان مه ولات

بهره برداری از مرکز بهداشتی درمانی وافتتاح قطعه اول از باند دوم راه روستایی خیر ساز روستای دوغ آباد وهمچنین افتتاح راه روستایی ظهیر آباد در شهرستان مه ولات

رئیس اداره راه وشهرسازی مه ولات  در باره این خبر افزود: قطعه اول راه روستایی خیر ساز دوغ آباد به طول ۳ کیلومتر در دو لاین که کلنگ زنی آن در ۲۲ بهمن سال گذشته با حضور معاون محترم راه روستایی وزارت راه و شهرسازی انجام گرفته بود در ایام ا.. دهه مبارک فجر سالجاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: زیرسازی و آسفالت دو باند رفت و برگشت این راه روستایی توسط اداره شهرستان و  آیلند گذاری میانی آن توسط خیرمحترم و همیاری اهالی روستا انجام شده است. وی  ضمن تشکر از  حاج حسین حسین پور خیر مه ولاتی که با اهدا  ۶۰۰ میلیون تومان به عنوان اولین خیر راهساز استان باب این کار را در حوزه راه و شهرسازی باز نمود و متعاقب آن با پیگیری های بعدی خیرین متعددی در این زمینه جذب گردیدند ، این عمل خیرنیک اندیش را، صدقه جاریه و مصداق بارز باقیات الصالحات دانست که سال های متمادی اجر آن باقی خواهد ماند .

وی در خصوص بهره برداری از راه روستایی ظهیر آباد نیز افزود: این راه روستایی به طول ۸ کیلومتر با احداث ۱۳ دستگاه آبروی لوله ای وهزینه ای بالغ بر۲۰ میلیارد ریالجمعیتی بالغ بر ۸۰ خانوار  را از نعمت آسفالت گرم برخوردار خواهد نمود.

حسین شیرمحمدیان با اشاره به ضرورت توسعه  خدمات بهداشتی و درمانی برای توسعه پایدار مناطق روستایی اظهار کرد: مرکز بهداشتی درمانی روستای دوغ آبادنیز  با زیر بنای ۵۰۰ مترمربع شامل ساختمان اصلی و ۲ سوئیت پزشک و کارکنان کشیک که با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.