آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / تجلیل ازاعضاء هئیت امناء مراکز نیکوکاری شهرستان تربت حیدریه

تجلیل ازاعضاء هئیت امناء مراکز نیکوکاری شهرستان تربت حیدریه

عباس ترکمان زاده مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) تربت حیدریه از برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل ازاعضاء هئیت امناء مراکز نیکوکاری شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

این مراسم در دفتر مدیریت  کمیته امداداین شهرستان با حضور اعضاء هئیت امناء مراکز نیکوکاری کریم اهل بیت (ع)، قائم (عج)و موسی بن جعفر بایگ برگزار گردید .

عباس ترکمان زاده مدیر کمیته امداددر این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از زحمات این عزیزان در سال ۹۳بیان داشت : یکی از رسالت های زیرساختی شبکه های نیکوکاری اشاعه فرهنگ انفاق ، احسان و نوعدوستی در جامعه می باشدکه از اهداف متعالی کمیته امدادامام میباشد که زمینه مشارکت آحاد جامعه را جهت انفاق فراهم نموده و تبدیل به فرهنگ شده است

وی بیان داشت: در حال حاضر طرح های مشارکتی کمیته امداد از جمله طرح اکرام ایتام و زکات از مهمترین برنامه های کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان است ومراکز نیکوکاری شهرستان تربت حیدریه بحمد ا… در این زمینه از شهرستانهای مطرح و برتراستان میباشد که موجب جمع آوری کمک های مردمی در سال قبل توسط این مراکزبوده ایم  که انشاء ا.. این فعالیتها در سال جاری با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری موجب افزایش همدلی ها و همزبانی ها باشدکه بوسیله همدلی وهمزبانی میتوانیم بسیاری از مشکلات محرومین را با کمک مردم مرتفع سازیم و گامهای موثری در حیطه جمع آوری کمک های مردمی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری برداریم .

عباس ترکمان زاده با اشاره به اینکه طرح شبکه های نیکوکاری یک مولود نو می باشد، تصریح کرد:شبکه های نیکوکاری ایده جدیدی است که در کمیته امداد کشور رخ داده است و هدف از تأسیس این شبکه هاگسترش مشارکت‌های مردمی در سطح جامعه  است

وی افزود: تاکنون ۳ شبکه نیکوکاری در سطح شهرستان  دایر شده وتعداد۲۶نفر عضو هیئت عامل این مراکز میباشند و امید است که با گسترش این شبکه ها  سبب اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و گسترش فرهنگ فقرزدایی شویم.

ترکمان زاده اظهار امیدواری کرد که با ایجاد این شبکه ها و مراکز نیکوکاری بتوانیم از ظرفیت خیرین و نیکوکاران برای کمک موثر به نیازمندان استفاده نموده و تعداد نیازمندان را کاهش دهیم.

در پایان این جلسه به سبب فعالیتهای ارزنده اعضاء هئیت عامل مراکز نیکوکاری در سال گذشته در امر کمک به محرومین  با اهداء لوح سپاس وکارت هدیه قدردانی بعمل آمد .

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.