آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / تجمع اعتراضی دانشجویان تربت حیدریه به اقدامات عربستان

تجمع اعتراضی دانشجویان تربت حیدریه به اقدامات عربستان

به دنبال جنایات رژیم آل سعود در یمن و تعرض مأمورین این رژیم در فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی ، کارکنان ، دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در تجمعی اعتراض‌آمیز این حرکات غیرانسانی را محکوم و خواستار برخورد جامعه جهانی و دستگاه دیپلماسی کشورمان شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی درا ین تجمع که به همت بسیج دانشجویی علم الهدی برگزار شده بود حجت الاسلام و المسلمین جواهری نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم آل سعود در منطقه گفت : سران بی تجربه سعودی با حمله و تجاوز به کشور یمن و کشتار مردم بی دفاع این کشور سعی در قدرت نمایی در منطقه به روش رژیم صهیونیستی را دارد.

وی افزود: عربستان باید بداند مردم یمن مردیم دین دار، اسلام شناس و جهادگر هستند که برای دفاع از دین و مملکت خود از جان و دل فداکاری می کنند و همانا اگر حملات هوایی این کشور تبدیل به نبرد زمینی شود قطعاً شکست رژیم آل سعود حتمی است.

در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان با قرائت بیانیه‌ای اقدامات رژیم آل سعود در حمله نظامی به یمن و تعرض پلیس این کشور به دو نوجوان ایرانی را محکوم کردند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.